neoman Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 erlend vant veldig overlegent også. 36% av stemmen også da gitt. var egentlig nesten 100% sikker på att han ville vinne. og heiet veldig på han fra første gang jeg ser han. men på en måte syns jeg vegard fortjente seieren. siden sang hører hjemme på idol. men men, erlend var kjempe flink. gratulerer :D Lenke til kommentar
kalli Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Jeg synes Draup burdte ha vunnet jeg da Erlend var ikke en verdig vinner, av de tre siste kunne Vegard vunnet! Er enig der ass...! Draup var noe nytt og bra, mens Erlend bare var en fyr som sang... Og folk som synger har vi liksom sett før Og Vegard var jo artig og også noe nytt Så... Synd det ikke ble Draup eller Vegard...! Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Pokker, irriterte meg at Erlend vant... Sikkert fordi folk synes synd på emo gotheren! Han sang jo greit nok, men det var endel som hadde mer "talent" Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Hadde vært morsomt om sangere ikke ble godtatt i neste runde. Da ville vi fått en mye mer interessant talentkonkurranse som faktisk dreier seg om forskjellige talenter, ikke bare folk som ikke var gode nok til å bli med i Idol. Gadd ikke engang se finalen da syv av ti sang. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Hadde vært morsomt om sangere ikke ble godtatt i neste runde. Da ville vi fått en mye mer interessant talentkonkurranse som faktisk dreier seg om forskjellige talenter, ikke bare folk som ikke var gode nok til å bli med i Idol. Gadd ikke engang se finalen da syv av ti sang. Ja, eller at de hadde delt det opp litt annerledes i semfinalene, og tatt flere sangere på en gang. Sånn det ble gjort nå så virket det som sangerne ble favorisert og hjulpet til finalen ved at ingen av de beste var i samme semifinale. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 ja hadde blitt mye mer variert da, så jeg hadde værtfall støttet det at sang ble utestengt Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 næh, synes liksom norske talenter blir så tamt i forhold til amerika eller england jeg.. men det er jo fordi jeg synes Norge hermer altfor mye og kommer liksom ikke med egne konsepter. Vi er liksom aldri "først ute" med noen programmer. Nordmenn er for "stive" rett og slett.. Hermegåser så det holder.. Når det er sagt, så må jeg jo si at de talentshowa jeg har sett utifra dette konseptet, så er det alltid folk som synger som vinner.. bestandig! Barn, ungdommer eller voksne.. så er ikke så vanskelig å tippe hvem av deltakerne som kommer vinne. Synger man, ja da er man ett steg foran tryllekunstner'n og sjongløren.. Liker amerikanske og engelske versjonen mye bedre enn norske. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Off topic, men når vi først er inne på amerikanske utgaven; sang til tross - en av mine favoritter: Taylor Ware Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Den første gangen han derre Erlend fyren sang den julesangen o'holy night, ja da visste jeg at det var ett veldig bevisst valg. Det er en så typisk gåsehud-sang og man blir på en måte "lurt av selve sangen til å tro at sangeren er såååå flink. De samme sangene går om og om igjen fordi nordmenn bare hermer! : Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 I utgangspunktet har jeg ingenting i mot at folk synger i et talentprogram, spesielt ikke når det står utrykkelig at alle talenter er godtatt. (i dem amerikanske utgaven var det jo en 70 år gammel mannlig stripper, for å si det slikt. Og nei, han vant ikke akkurat.) Problemet er når det ikke er noe regel for hvor mange som kan delta med samme talent. Hva med en liten kvote? Om vi vet vi har ti finaleplasser burde det innføres en regel som sier at kun to med et lignende talent (som for eksempel sangere) kan få finaleplass. Enten det kommer femten eller femten hundre sangere har det ikke noe å si for hvor mange som kan delta i finalen. Når syv av ti finalister i en talentkonkurranse der alle talenter er godtatt er identiske er det noe som ikke stemmer helt. I år ble det altfor mange sangere, men det er ikke sangerne i seg selv jeg ikke liker. Det er mer at jeg vil ha variasjon. Hva så om du ikke er like talentfull som alle andre? Så lenge du har et spesielt talent burde det telle litt mer. Og hvordan kan vi sammenligne talentet til en sanger og en som trikser med en fotball egentlig når de er så forskjellige? Lenke til kommentar
MoonGirl Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg må si jeg irriterer meg over at folk SYNGER på norske talenter. Det kan de gjøre på IDOL! Synes det er båndkjedelig å bare se på unger som synger. Og somregel så stemmer dommerne bare ungene videre fordi de ikke tør å avise dem..... Nei, norske talenter kan inneholde alt utenom normal synging Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Idol er ikke lenger, X-Factor kommer i løpet av 2009. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Ja, nå er norske talenter i gang igjen (fredag 13/2-2009). I første programmet irriterte Giertsen på seg Bergenserne, men det er etter min formening ingen bombe. Og til dere som ikke synes sang skal være med, så var det kun en jente som gikk videre på sang. Hvem andre som gikk videre finner du her. Jeg mener at Henrik Norheim med dans var sjarmerende, men Bergen munnspillorkester kunne vi vært foruten. De kom vel videre med at TV2 skal ha med litt forskjellig underholdning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Han som etterlignet The Joker i dagens episode gjorde iallefall en god jobb imo. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Han som etterlignet The Joker i dagens episode gjorde iallefall en god jobb imo. Enig. Ikke bare imiterte han Jokern bra, han hadde noen gode replikker også. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Gårsdagens episode hadde mye morsomt, og noen få som var bra. Morsomst, var kanskje reggae-dama uten selvinnsikt, garantert best var han Sebastian som sang. Fytti for en stemme, var jo helt sykt. Han kan vinne hele greia tror jeg. Vil si han var bedre enn Erlend fra i fjor. Tror han gjør lurt i å unngå idolsirkuset og heller satse på norske talenter. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Å vinne i Idol er ikke rare greiene nei. Et år med turneringer rundt på kjøpesentre rundt om i landet, og en platekontrakt med Sony BMG eller hvilket plateselskap det nå var, som dropper deg etter at den ene platen er gitt ut. Da tror jeg Norske Talenter er like så bra. Da får man vist fram sangtalentet, og forhåpentligvis blir man spottet av noen agenter som leter etter nye artister. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 dei gamlingane var jo veldig artige ;D Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Mye bra her i dag. Han 13-åringen som sang var eksepsjonelt bra. Likte også pianisten og trommisen. Dagens originale går derimot til Arni(e?), som kjørte det morsomste innslaget jeg har sett hittil i år. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Når pianisten med asiatisk opprinnelse kom gående med brillene sine tenkte jeg med en gang at dette måtte bli bra. Pianister med asiatisk opprinnelse og briller er alltid veldig flinke. Jeg tør vedde på at fyren har gått på en eller annen fancy musikk-institusjon. Gutten var flink, men han var litt for teknisk og la litt for lite følelser inn i spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå