cHilfiger Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 så ikke thomi og dani, men tror enten de eller vegard vinner får håppe den lille "5-åring" som jan fredrik karlsen sa! så ikke thomi og dani, men tror enten de eller vegard vinner får håppe den lille "5-åring" som jan fredrik karlsen sa! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jan Fredrik er jo på trynet, Vegard er ikke 5, han er 8. Thomi og Dani vinner nok ikke, de var ikke såå morsomme og originale i dag som tidligere, men mener fortsatt de kan få til mye bra, og at noen burde ansette de til å lage barne-tv. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Håper vegard vinner.!!! Den gang ei, kjedelig sang vant. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Hvorfor vinner hun Erlend? Møkkaprogram. SYnger surt også. Endret 9. mai 2008 av Raste Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) da gratulerer jeg erlend med seiren garulerer synes egentlig det ikke var fortjent! bombasta Endret 9. mai 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Jævla typisk at det blir en sanger som vinner. Han kunne meldt seg på Idol i stedet. Bare utrolig misfornøyd, ikke synger han bra heller. Vegard var best. Endret 9. mai 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 At en sanger vant kan jeg forsåvidt leve med, det som irriterer meg er at han ikke sang noe bra engang. Vært mye bedre med Nora eller Madeleine. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Syntes Erlend sang bra i kveld jeg. Håpet på Vegard da. Bra at han fikk en 2. plass i alle fall. Nora fortjente nå i hvertfall ikke 3. plassen. Endret 9. mai 2008 av blade-bunny Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Synes madeleine var mye flinkere en erlend...og Nora har jeg aldri hatt sansen for! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 ugh, han var flink men ville hatt ett talent utenom sang til vinner. Det er jo det man har idol til , der burde sangeren holde seg! menmen... grattis til Erlend. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Da gikk to av tre inn for meg da. Selvfølgelig måtte jo Nora ta bronseplassen til Madeleine (dritsøt btw). Dere som sier at Erlend ikke synger bra. Fyren er uskolert til de grader, men han har en støtte og klang i stemmen sin som de fleste bare kan drømme om. Ja, han må arbeide med hodeklang og falsetten sin, men talentet er der! I tillegg har han hodet på riktig plass og virker som en fornuftig person. De som sier at Erlend sang dårlig i dag må seriøst vurdere å ta seg en bolle. Han gjorde det best idag, og det var FULLT fortjent. Endret 9. mai 2008 av iMono Lenke til kommentar
gard. Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Det var kanskje fullt fortjent, men mener at kanskje Vegard gjorde den beste prestasjonen i dag. Bra underholdning og mye nytt siden forrige gang. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 At en sanger vant kan jeg forsåvidt leve med, det som irriterer meg er at han ikke sang noe bra engang. Vært mye bedre med Nora eller Madeleine. Nora sang, rent teknisk, desidert dårligst av samtlige i dag. Så kan ikke si annet enn at jeg er så uenig med deg som det er mulig. Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg synes Draup burdte ha vunnet jeg da Erlend var ikke en verdig vinner, av de tre siste kunne Vegard vunnet! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Erlend = Idol Vegard= Norske talenter...BURDE VUNNET! Lenke til kommentar
iMono Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg synes Draup burdte ha vunnet jeg da Erlend var ikke en verdig vinner, av de tre siste kunne Vegard vunnet! Gi en grunn da. Slik at denne tråden blir en diskusjon, istedenfor en meningsmåling. Lenke til kommentar
elbeem Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Kan noen si meg hvilke melodier Draup spilte? Jeg fikk med meg Flåklypa-melodien, men jeg er usikker på den / de andre. Selv synes jeg Vegard burde vinne. Han har et enormt talent til å være så ung. Også er han kul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå