vikingkylling Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Liker ikke han der Erlend. Han sier han liker hard rock og dukket opp i Marilyn Manson genser, så hvorfor synger han bare ballader? Bortsett fra at det er dét dommerne og folk flest vil høre, selvsagt. Personlig synes jeg hun der flamencojenta burde ha gått videre. Det var imponerende når vi tenker på at hun bare er syv år eller noe sånt, og det er mer enn nok sang nå. De to elg-rapperne burde gå å skamme seg. Noe så patetisk har jeg ikke sett på lenge. Fikk de i det hele tatt noen stemmer? (gadd ikke følge med på avstemmingen da dette er det første norske programmet jeg har sett, og har bare sett det første av de amerikanske). Når det gjelder "for mye sang" har det sine fordeler. I den amerikanske utgaven var det en 70 år gammel mannlig stripper... Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 bah , hadde håpet på al-x og simen synd at de ikke gikk videre. Greit nok at draup er dyktig osv men blir litt kjedelig i lengen å sitte å høre/se på det spør du meg. Syntes Al-x og simen sku hatt den finale plassen ass Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 De har jo ikke noe talent når de kommer til det de har satset på, de er kanskje kule, morsomme og alt det der, men de har jo ikke talent innenfor deres satsningsområde. Om de hadde satset på humor med innslag av rapping ville kanskje situasjonen vært annerledes, men ikke når de satser rapping med innslag av humor. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg har nå faktisk hørt atskillig verre forsøk på rap. Dessuten... når tullekunstnerne kunne gå videre, så er det åpenbart ikke bare talent som betyr noe. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Kanskje vi skulle fått opp en poll for hvem folk tror vinner finalen i morgen? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Det må bli Madeleine eller Erlend som vinner. Den jeg tror vinner? Nora. Ikke fordi hun er norges største talent, men fordi Jan Fredrik er evneveik og kommer til å få folk til å stemme på henne. Jeg synes talentene i finalen ikke er noe store. http://www.tv2.no/underholdning/norsketale...icle1811036.ece Endret 9. mai 2008 av iMono Lenke til kommentar
neoman Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 90% sikker på att erlend vinner jeg. folk elsker han. han har jo 300.000 views på youtube blant annet. jævla kul fyr også. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Er vel hvertfall ingen tvil om at det er en sanger som vinner i kveld. Synd, men sant. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 uff ja, er alt for mange av sangerene. meld seg på idol heller men de fleste er jo for unge til idol, ( aldersgrensen på idol er vell 16 år?) Tror Erlend vinner jeg også, hadde håpt på mats eller Thomi & Dani. Eller Muligens frikar også. Da hadde jeg blitt fornøyd Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 wo;p fikk litt gåsehud der ja, når jeg hørte flåklypa DEILIG Lenke til kommentar
KolonP Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Håper Mats Weinholdt vinner. Men tror nok det blir en sanger -_- Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg håper veldig på Mats nå. Skikkelig tøft med avslutningen på showet hans i kveld. En av de som skiller seg ut, og absolutt en av de som har underholdt mest nå. Draup hadde også en nydelig fremførelse. Er sånne ting som fortjener å vinne norske talenter, fordi det viser et talent helt utenom det vanlige. Sangerne kan melde seg på idol når de er gamle nok. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 hahaha jævlig mange toner han bommet på;p SURT og kjedelig sang Men niiice hu mora hans, hvis det var hun i blåkjole ;D Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Vegard med rockeringene underholdte igjen, syns han er utrolig sjarmerende. Tror ikke han bryr seg noe særlig om han vinner eller ikke heller, han har det bare utrolig gøy med det han gjør. Erlend var kjedelig. Surt var det også. Men mye takket være dommerne og media kommer han dessverre til å vinne i kveld. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Vinner av Norske talenter 2008; Erlend. Begrunnelse: Han gjorde den beste opptreden idag og klarte å engasjere med en ikke-kjent sang. Ja, han må finpusse intoneringen her og der - men fy steike for en stemme han har. Andre plass; Madeleine. Tredje plass; Vegard. Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Humbug om Nora vinner. Folk ser bare igjennom det ene øyet. 1-3.plass er dominert av sangere... Tåpelig. Rockekongen bør da ha sine grunner til å vinne, så det er vel ikke så rart at min stemme går til han. Han er vel blant de som har gjort MEST for å komme så langt + at han har blitt bedre og bedre for hvert steg! Utvikling og talent så det holder! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 tja de fleste var veldig flinke idag men jeg må si at jeg håper at mats vinner, ble også veldig overrasket over Celina som sang ganske så bra ;P 1. Plass : Mats 2. plass Frikar 3. plass draup håper det blir sånn , men tviler sterkt på det :/ 1.plass Erlend 2.plass Madeleine 3.plass Vegard muligens (?)eller Nora. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Som jeg lo da Vegard gjorde opptredenen sin. Kjempeartig å se på han. Får håpte han vinner, men blir nok Erlend eller Madeliene. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Vegard og Mads var bra, Draup var vakkert. Håper Vegard vinner, rett og slett fordi at han er så jævlig kul Og talent har han. Utviklingen hans er også utrolig, ikke mange 8-åringer som kan gjøre det han kan. Endret 9. mai 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå