Gå til innhold

Norske talenter, hva synes du?

Anbefalte innlegg

Ja, vet han er sjarmerende, men jeg ble skikkelig irritert nå folk ikke kan åpne opp øynene og se på talentet istedenfor. Det han gjorde idag var ikke akkurat så spennende, har sett lignende triks tusen ganger før. :p

Forresten, noen som vet navnet på musikken Quick brukte i sin opptreden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

En herrehekk er høyere enn dere aner. Vi brukte damehøyde på skolen og jeg holdt på å drepe meg selv et tosifret antall ganger.

Lenke til kommentar

Haha, hva faen? De sier at de skal løpe direkte, men hva faen? :!:

wh1te: Vi har gjort det samme. Traff toppen av den ene hekken, før jeg falt med så høy fart, at jeg endte opp på hekken foran. Det var ikke noe gøy, men heldigvis slapp jeg unna med lette skrubbsår. Samme skjedde med mange andre i klassen også, og etter det har vi aldri hoppet det lenger. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Vi hadde det som studiekrav på høyere studie. Er rart vi overlevde. Det var en av oss som kom opp i eksamen i hekk. Hun fikk E...

Lenke til kommentar

Brian var imponerende før, men nå gjorde han det dårlig. han spilte kun på sjarmen. Han hadde bare to utbrukte triks. Hvis en voksen mann hadde gjort det samme ville han blitt X-et ut. De beste vant i år.

Men hva har Mia Gundersen der å gjøre som dommer? Hun har bare gjentatt seg selv gjennom hele konkurransen, har nesten aldri X-et noen og hvis hun prøver å komme med en ekte kommentar er den helt på trynet.

Lenke til kommentar

Jo, 6 år. Herlighet, jeg ser ikke helt vitsen med at guttungen kom så langt. Ble nesten redd for at han skulle vinne hele greien, men heldigvis gjorde han ikke det. Quick fortjente å vinne, selv om Lydia var usedvanlig flink i går.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...