Kriss^ Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ja, vet han er sjarmerende, men jeg ble skikkelig irritert nå folk ikke kan åpne opp øynene og se på talentet istedenfor. Det han gjorde idag var ikke akkurat så spennende, har sett lignende triks tusen ganger før. Forresten, noen som vet navnet på musikken Quick brukte i sin opptreden? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Pia Lykke og Sturla Berg-Johansen live i Senkveld nå. 110 meter hekk i Senkveld-duellen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 En herrehekk er høyere enn dere aner. Vi brukte damehøyde på skolen og jeg holdt på å drepe meg selv et tosifret antall ganger. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Haha, hva faen? De sier at de skal løpe direkte, men hva faen? :!: wh1te: Vi har gjort det samme. Traff toppen av den ene hekken, før jeg falt med så høy fart, at jeg endte opp på hekken foran. Det var ikke noe gøy, men heldigvis slapp jeg unna med lette skrubbsår. Samme skjedde med mange andre i klassen også, og etter det har vi aldri hoppet det lenger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Vi hadde det som studiekrav på høyere studie. Er rart vi overlevde. Det var en av oss som kom opp i eksamen i hekk. Hun fikk E... Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Er norske talenter ferdig nå alt? Jaja, bra at det er andre enn meg som ikke ble imponert av Brian. Synst ikke han var særlig flink, kom bare med fordi det var "kult" at en 6åring drev med "trylling". Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Brian var imponerende før, men nå gjorde han det dårlig. han spilte kun på sjarmen. Han hadde bare to utbrukte triks. Hvis en voksen mann hadde gjort det samme ville han blitt X-et ut. De beste vant i år. Men hva har Mia Gundersen der å gjøre som dommer? Hun har bare gjentatt seg selv gjennom hele konkurransen, har nesten aldri X-et noen og hvis hun prøver å komme med en ekte kommentar er den helt på trynet. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Mia Gundersen tror hun har peiling, men til og med Thomas Gjertsen har mer peiling. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Forresten, noen som vet navnet på musikken Quick brukte i sin opptreden? http://www.youtube.com/watch?v=WL7KO_fQ7UE Lagde faktisk en rap i et skoleprosjekt til den for ca et år siden, og husket den da jeg så Quick i dag Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Haha, hva faen? De sier at de skal løpe direkte, men hva faen? :!: Senkveld blir som regel spilt inn på onsdager/torsdager og midt på dagen. Lenke til kommentar
Inglebert Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Tror nok det er fordi at Brian appelerer til flere mennesker. Du skal ikke forvente at mange "skjönner seg på" rapping. Dessuten er Brian veldig sikker og flink på scenen for å väre bare 4 år. Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jo, 6 år. Herlighet, jeg ser ikke helt vitsen med at guttungen kom så langt. Ble nesten redd for at han skulle vinne hele greien, men heldigvis gjorde han ikke det. Quick fortjente å vinne, selv om Lydia var usedvanlig flink i går. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=572523 Haha, latterlig å bruke dataprogrammer når meningen er å kåre det beste talentet på direkten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå