Smågal Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Herreguuuuuuuud, trudde lydia kom til å vinne. Jeez. jævla bra. JÆVLA bra, Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) haha.. holder med å buue en gang, eller ? iallefall, endelig en sanger som ikke vant Endret 8. mai 2009 av laffe Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Var bra det var noen som var flinke som slo Lydia. Hun var best av alle unntatt Quick. Bra at det var Quick som vant og ikke Håkon Ricardo. Skulle en sanger ha vunnet burde det vert Lydia, men den beste gruppen vant. De holder internasjonal klasse! Jævlig bra! Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Quick vant! Heftig, de er vilt gode Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Lydia er ikke akkurat pen da. Men flink og synge, ja herregud, så absolutt. Men jeg holder med Quick. Gode karer Ikke pen? Fy faen, hadde ryki lett. Skal ikke mye til før man er uaktsom lovbryter 14 år liksom Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Skuffende at folket ikke hadde stemt rene inn på top 3 engang :/ Men Quick er utrolig flinke , så dem fortjente seieren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Sangere burde holde seg til Idol. Quick fortjente seieren, syns litt synd i Brian som så ut til å ikke skjønne helt hva som skjedde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Jepp. Quick har skills. Og jeg har sett altfor mye dansing. Prikken over i-en hos dem er ikke teknikken (som for øvrig er veldig god), men koreografien og synkroniseringen. Så nå har vi også altså dansere som vant vårt lands talentkonkurranse. Her er de som vant det franske (henholdsvis i fjor og året før om jeg ikke husker feil): 2008 (ikke fra selve konkurransen) - Buana/Junior: 2007 (fra semi) - Salah: Se filmen hos Youtube Edit: Jeg er ikke 100% sikker om Salah vant, men jeg tror det. Denne videoen av ham er drøy... Endret 8. mai 2009 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Lydia er ikke akkurat pen da. Men flink og synge, ja herregud, så absolutt. Men jeg holder med Quick. Gode karer Ikke pen? Fy faen, hadde ryki lett. Skal ikke mye til før man er uaktsom lovbryter 14 år liksom +1 Lydia var faktisk veldig pen. Det hun manglet var litt mer energi på scenen Men jeg holdt med Quick ja. De var skikkelig råe! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Lydia er pen, ja. Men det er ikke utseende som gjelder når man skal kåre en vinner, og Quick var mye bedre. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Imo er ikke Lydia pen. Men så har ikke alle lik smak heller.. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Lydia er pen, ja. Men det er ikke utseende som gjelder når man skal kåre en vinner, og Quick var mye bedre. Det er sant, Quick fortjente seieren Lenke til kommentar
gard. Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Quick fortjente nok å vinne, men jeg synes selv at Lydia kanskje var best i kveld. Fy flate for ei stemme til å være 14 år (eller i det hele tatt). Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Quick fortjente nok å vinne, men jeg synes selv at Lydia kanskje var best i kveld. Fy flate for ei stemme til å være 14 år (eller i det hele tatt). tbh syntes jeg Håkon Ricardo hadde råere stemme enn henne.. men then again, det er min mening Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Quick fortjente nok å vinne, men jeg synes selv at Lydia kanskje var best i kveld. Fy flate for ei stemme til å være 14 år (eller i det hele tatt). tbh syntes jeg Håkon Ricardo hadde råere stemme enn henne.. men then again, det er min mening Lydia > Fyren fra lottobygda. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Fortjent at Quick vant, de var sykt råe! Men da Brian ble ropt opp som top 3 begynte jeg å tenke på hvor jævla dum Norges befolkning er! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Fortjent at Quick vant, de var sykt råe! Men da Brian ble ropt opp som top 3 begynte jeg å tenke på hvor jævla dum Norges befolkning er! Han er sjarmerende, men synes ikke det er godt nok til å bli kåret til Norges tredje beste talent. Rene var helt klart bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå