Gå til innhold

Norske talenter, hva synes du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel. DÅRLIG! Why.. dårlig dommere!.. Sender deltakere pga Sjarm(spesielt de unge) og fokuserer lite på "talentet" (før Kvali)IMO

Men atm(kvali) så kan det være det samme hvem som går videre. For man vet jo uansett hvem som går videre. Sånn som idag.

Nora gikk videre, ingen bombe akkurat.

Synd at Yasmin ikke gikk videre. Hadde mere talent enn de som kom videre.. Hallingfolka

BTW: Synes det blir litt for mye Idol her. Fram til nå er det jo faktisk kun to nummer (av 8) i finalen som ikke har noe med sang å gjøre

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Norske talenter*. Synes dette ikke er all verdens av program. Klart det er mange bra folk som er med. Men mye av det som er med er rett og slett skandale. Kan ikke sammenlignes med USA og UK.

UK var vel helt konge har jeg hørt rykter om?

Uansett synd at bare de samme går videre hele tiden, som dere sier.

Lenke til kommentar

Jeg syns det er helt håpløst at Yasmin ikke gikk videre i kveld. Irlin skulle vært videre også. Finalen blir jo bare fyllt til randen av sangere, det er så kjedelig. Er som en idolfinale bare med lavere gjennomsnittsalder, hvor deltagerne visst er flinke, men vinner mest på at de er så unge.

Min favoritt i finalen til nå er en av de to av i totalt 6 som ikke synger; nemlig rockering-Vegard. :)

Lenke til kommentar
Jeg syns det er helt håpløst at Yasmin ikke gikk videre i kveld. Irlin skulle vært videre også. Finalen blir jo bare fyllt til randen av sangere, det er så kjedelig. Er som en idolfinale bare med lavere gjennomsnittsalder, hvor deltagerne visst er flinke, men vinner mest på at de er så unge.

Min favoritt i finalen til nå er en av de to av i totalt 6 som ikke synger; nemlig rockering-Vegard. :)

Yasmin fortjente absolutt en plass videre ja. Noen som vet hvordan finalen blir? Går den over flere episoder slik som Idol finalen eller blir det bare en stor finale som varer i en time eller noe sånt? Mener å huske at programlederne snakket om 9. mai?

Lenke til kommentar

Det jeg synes er dumt med talentprogrammer er at det altfor ofte er sangere og dansere som er det store, skulle til tider personlig ønske at sang og dans ble forbudt i slike konkurranser, altfor få personer som gjør stand-up, skuespill eller andre mer uvanlige ting å se i slike konkuraanser. Dans og sang har nok av programmer fra før av likevel.

Lenke til kommentar

Synes den norske versjonen er håpløs og forferdelig dårlig.

Dommerne er helt forferdelige, publikum er for wannabes ("buuuuuuuh!", you know what I mean), mange som er med har ikke tallent osv.

America's Got Talent var mye bedre.

Lenke til kommentar

Kjekt og se på men stemme systemet er latterlig alt for vanskelig for sisteman og komme på top 3 <.< nå på fredag fikk vi se de som tryllet og det syntes jeg var latterlig bra men fikk jeg stemme på dem? joda måtte løpe og hente telefonen etter de var ferdige fikk jo veldig liten tid å stemme <.> hadde de vært først så er jeg sikker på at de hadde vært på top 3

Lenke til kommentar

De aller fleste av de som stemmer (hvertfall de som stemmer såpass mye at det har en betydelig innvirkning) har nok bestemt seg for en favoritt på forhånd, og stemmer dermed når den personen opptrer. Derfor har det nok svært lite å si hvem som opptrer først og sist.

Syns dessuten dagens resultater var meget bra. Ingen sangere. :)

Lenke til kommentar

Synes det er latterlig at dommerne hver gang ser ut til å sende den/de minst talentfulle videre til finalen av de to det står om. Først samerap i stedet for sjongleringsbrødrene, så folkedans i stedet for hun med gymhjulet, og nå to fjortiser som leverte et "show" som hører mer hjemme på en elevkveld enn på TV i stedet for en som er den beste i det hun gjør i Norge og som trener 25 timer i uka.

Og den som opptrer sist har naturligvis best sjanser til å gå videre. Det er en fordel å være til slutt, enkelt og greit. Mats ville nok fått problemer med å gå videre om han hadde opptrådd tidligere.

Endret av bellad76
Lenke til kommentar

Helt enig med siste innlegg.

Mye rart som har kommet med. Det får meg til å konkludere at det må ha vært vanvittig mye dårlig på audition. Så langt har følgende kommet til finalen:

Celina (7 år, sang)

Duolva Duottar (samerap)

Madeleine (15 år, sang)

Vegard (8år, rockering)

Frikar (folkedans)

Nora (12 år, sang)

Thomas & Daniel (fjortis-tryllekunstnere)

Mats (fotballtriks)

At f.eks Vegard har kommet med når det er med andre som er mye bedre med rockering er jo helt utrolig. Tenker på sirkus-damene Ingrid og Maria.

Jeg tar opp programmet med min PVR-boks fra Get, og spoler forbi alt snikk-snakk av dommerne og programmelederen, dessuten reklamen og intervju med deltagerene. Skipper også over den 'dramatiske' spenningen rundt avstemmingen og ser kun på selve utfallet. Da reduserer en halv-annen time sendning til kun en halvtime. Tullete innslag som han som snakket baklengs (vel, prøvde) hopper jeg også over når jeg har fått nok.

Av de som er i finalen er Madeleine og Nora mine favoritter. De synger veldig bra. Problemmet er at det er det som det har vært inne på her, en idol-kopi.

Endret av KS
Lenke til kommentar

Vel vel, at sangeren Erlend gikk videre var ikke noen stor overraskelse, men selv om han er flink og alt det der så syns jeg det blir kjedelig at sangere gang på gang går til finalen. At Draup også gikk videre er jeg mer glad for, det var virkelig imponerende. Derimot syns jeg det er helt utrolig at elgjakt-rapperne holdt på å gå videre. Og at Jan Fredrik ga dem sin stemme skjønner jeg overhodet ingenting av.

Mine favoritter i finalen er Vegard, Draup og Mats. Men dessverre blir det nok en av de som synger som stikker av med seieren. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...