Hotel Papa Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Heisann Har tenkt til å søke jobb via Manpower om ikke så lenge. Jeg fikk en tlf dagen etter at jeg la inn CVen min, hvor de sa at de hadde noen ledige jobber osv. Men lurer på en liten ting. Hvor mye skal Manpower ha betalt for å finne en jobb til meg? Hørte av en kompis at de tok en viss % andel av det man tjener, er dette riktig? Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Det tror jeg ikke stemmer helt, det er bedriften som leier deg via manpower som må betale ekstra. Du får samme lønn som de andre i samme stilling. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Aha, fant nemlig ingenting på Manpower sine sider. Men virker logisk det du sier. Får vel spørre dem for å være 100% sikker. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Bedriften betaler til Manpower, deretter betaler Manpower deg. De trekker ikke noe ifra den lønnen de har oppgitt til deg, annet enn trekk de er pliktige til. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Det stemmer. Sett at bedriften betaler manpower 130 kroner i timen for ditt arbeid. Så betaler Manpower deg 112 kroner timen (for eksempel) Slik sett er det ikke du som betaler noe for at de finner jobb til deg. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Noen som har erfaring med Orcus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå