Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[LØST] IE 7.0 har begynt å oppføre seg litt merkelig...

Anbefalte innlegg

Min IE 7.0 har begynt å bli litt vanskelig her. Det gjelder når jeg klikker på enkelte linker hvor siden skal dukke opp i et nytt vindu sånn som feks nettbanken eller webmailen min. Det eneste som skjer er at det blinker litt i den øverste statuslinja og kanskje jeg får se et halvt sekund av siden som skulle dukket opp før den forsvinner igjen... Det hender at webmailen kommer opp hvis jeg trykker hurtig gjentatte ganger på "logg-på" knappen, men det kan også da hende at hele pålogningsfeltet forsvinner isteden.

Jeg tror ikke dette har noe med virus å gjøre, og jeg har også tittet etter om noe har endret seg i innstillingene ang pop-up uten å finne noe "galt" Jeg føler at det må være en webside eller noe som har gjort en endring et sted, kan det være noen script-greier...?

Lastet riktignok ned og innstallerte lydprogrammet Audacity ved de tider som dette begynte. Men det har da ikke noe særlig med IE 7.0 å gjøre det, og eller fungerer maskina som vanlig. Jeg har scannet på Audacity og resten av maskina for virus også uten å finne noe.

Kan noen hjelpe meg før jeg blir gæærn her...?

På forhånd takk :)

Bent

Endret av albertine
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...