Howard Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 TEST:AOpen H600B "See Through " + CCFL AOpen lanserte en rekke nye kabinetter det foregående året, deriblant H600B som vi tidligere har testet. Nå kommer kabinettet med en ny støysvak PSU, samt at AOpen kan levere sidedør med vindu og et kald katode lysrør. Vi har tatt en rask titt på det "nye" H600B. Les testen her. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Syns fortsatt at Cheiftec's kabinetter er finere Lenke til kommentar
555 Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Hvorfor legger dere ut filmer i Quicktime? Må jo ha den stygge Quicktime spillern for å se. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 Hvorfor legger dere ut filmer i Quicktime? Fordi det digitale kameraet lagerer filmsnutter i dette formatet. Har du et tips til et program som enkelt konverterer quicktime til f.eks. MPEG eller divX hører vi gjerne fra deg Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Håvard skriver: "Det er fortsatt noe trangt mellom strømforsyningen og hovedkortet, slik at montering av CPU-kjøler typisk må gjøres med hovedkortet demontert fra kabinettet. " Nå må ingen forledes til uforsvarlig verktøybruk i området CPU fordi man kvider seg på å ta ut hele hovedkortet. Det er nemlig bare fire skruer som fester PSU. Og når du legger ledningene, så pass på at de blir buntet slik at PSU lett kan taes ut og legges noe til side. Da får man rimlig plass til å få dradd ut hybelkaniner også. Hilsen Sv. Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Synes det var naist jeg Likte fordelen Lenke til kommentar
unwill Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Har nettopp... (forrige uke) kjøpt med et slikt kabinett... hvordan vet jeg at det er den nye eller den gamle modellen? Lenke til kommentar
Polaric Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Er det noen som selger strømforsyningen separat? Lenke til kommentar
Howard Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Har nettopp... (forrige uke) kjøpt med et slikt kabinett... hvordan vet jeg at det er den nye eller den gamle modellen? Se på strømforsyningen! Har den påskriften FSP350-60PN(PF) og forøvrig ligner på denne er det den nye. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Det er fortsatt noe trangt mellom strømforsyningen og hovedkortet, slik at montering av CPU-kjøler typisk må gjøres med hovedkortet demontert fra kabinettet. Personlig mener jeg at du skal/må ta ut hovedkortet for å montere kjøleren likevel. Når du sitter der med skrutrekker for å presse den på plass så kan ting fort gå galt, blandt annet bøyes jo hovedkortet en del under en slik operasjon. Dette er riktignok min erfaring på socket A kjølere da. Har ikke hatt Intel siden slot 1 så vet ikke hvordan det er på den siden av gården. Og som sveinsel sier, det er jo ikke mye arbeid. Lenke til kommentar
Stream Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Fikk dette kabinettet i forrige uke. Ble positivt overrasket da jeg så det sto "silent" på esken....og når jeg skrudde på maskinen var den faktisk veldig stillegående....selv med 5 vifter totalt ...også er jo designet stilig da Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Dette er for wannabe chiftech hehe. Borsett fra at chiftechen er mye finere. Likte ikke dette kabinette. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Rått design, chieftec kan gå å legge seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå