Gå til innhold

Xbox 360-eiere: Hva misunner dere PS3?


Linuxguru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nokre innlegg er fjerna, slutt med denne kranglinga og dei usaklege kommentarene folkens! Denne tråden er eit positivt pust i konsollkrigen, då kan dykk vise dei som har lyst å diskutere dette litt respekt og halde det vrøvlet for dykk sjølve.

Lenke til kommentar

Trådløst nettverk er det eneste.

 

Jeg har hatt Playstation3. Solgte den i fjor. Kjøpte XBox360 på lørdag og er veldig fornøyd så langt.

 

Jeg ser veldig mange skriver støy. PS3'en jeg hadde bråkte helt sinnsykt. Siden jeg ikke har begge konsollene kan jeg ikke sammenligne, men er sikker på at PS3 støyet mer.

Lenke til kommentar

Det med støy ser ut til å være individuelt, i tillegg kan det sjå ut som om enkelte maskiner, både når det gjeld PS3 og X360 har eit høgare eller lågare støynivå enn snittet. Det kan skape litt forvirring, men totalt sett er det nok X360 som har det høgaste støynivået.

Lenke til kommentar
Det med støy ser ut til å være individuelt, i tillegg kan det sjå ut som om enkelte maskiner, både når det gjeld PS3 og X360 har eit høgare eller lågare støynivå enn snittet. Det kan skape litt forvirring, men totalt sett er det nok X360 som har det høgaste støynivået.

Heh, ja det bor en liten wannabe støvsuger i min ps3. Bruker den veldig sjeldent til å se film pga dette. Burde sikkert bytte den men jeg er for lat. Men det er jo ingen garanti at den neste ikke ville bråke like mye. Også må jeg vel også nedgradere til en 40gb model om jeg bytter den. Neeh, jeg overlever.

Lenke til kommentar

Egentlig ikke så mye. Blu-ray er ikke noe jeg tenker på, etter jeg som jeg aldri ser film.

 

Men sånn uten vider

Støynivå

Metal Gear Solid 4

Og noe annet som jeg ikke kommer på i forbi faten..

 

Skal bestille meg en PS3, for Metal Gear Solid 4. Men det er liksom det eneste jeg ser for meg i 2008 som passer for meg. Ellers føler jeg at 360 har vært det rette valget, ettersom jeg bare bryr meg om spill

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...