Gormers Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) -Rasker menynavigering -Billigere harddisk -Medfølgende ladere til kontrollen -Mer pålitelig system -Noen få spill Støynivået og blu ray driter jeg egentlig i foreløbig. Endret 7. mai 2008 av Gormers Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Nokre innlegg er fjerna, slutt med denne kranglinga og dei usaklege kommentarene folkens! Denne tråden er eit positivt pust i konsollkrigen, då kan dykk vise dei som har lyst å diskutere dette litt respekt og halde det vrøvlet for dykk sjølve. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Savner pålitlighet, er redd jeg får red ring of death igjen og må vente nok en måned på en ny gratis xbox360 er ikke gøy å leve i frykt. Endret 6. mai 2008 av HWBruker Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Støynivået er det eneste jeg misunner. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Støynivået er det eneste jeg misunner. Samme her ! Fant ut at man kan modde dvd-spilleren til å gå litt saktere, dermed lage mindre lyd ! Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Støynivået er det eneste jeg misunner. Samme her ! Fant ut at man kan modde dvd-spilleren til å gå litt saktere, dermed lage mindre lyd ! Og dermed bryte garantien! Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Og dermed bryte garantien! Ja Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Trådløst nettverk er det eneste. Jeg har hatt Playstation3. Solgte den i fjor. Kjøpte XBox360 på lørdag og er veldig fornøyd så langt. Jeg ser veldig mange skriver støy. PS3'en jeg hadde bråkte helt sinnsykt. Siden jeg ikke har begge konsollene kan jeg ikke sammenligne, men er sikker på at PS3 støyet mer. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Det med støy ser ut til å være individuelt, i tillegg kan det sjå ut som om enkelte maskiner, både når det gjeld PS3 og X360 har eit høgare eller lågare støynivå enn snittet. Det kan skape litt forvirring, men totalt sett er det nok X360 som har det høgaste støynivået. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Det med støy ser ut til å være individuelt, i tillegg kan det sjå ut som om enkelte maskiner, både når det gjeld PS3 og X360 har eit høgare eller lågare støynivå enn snittet. Det kan skape litt forvirring, men totalt sett er det nok X360 som har det høgaste støynivået. Heh, ja det bor en liten wannabe støvsuger i min ps3. Bruker den veldig sjeldent til å se film pga dette. Burde sikkert bytte den men jeg er for lat. Men det er jo ingen garanti at den neste ikke ville bråke like mye. Også må jeg vel også nedgradere til en 40gb model om jeg bytter den. Neeh, jeg overlever. Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Blu-ray, F1 og gratis live Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Bryr meg ikke noe om Blu-Ray, støynivå gir jeg egentlig også blanke i. Eneste jeg misunner er vel kanskje trådløst nettverk. Å slippe å leve i frykt for RRoD hadde også vært greit. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Blu-ray, F1 og gratis live hva er F1? Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Blu-ray, F1 og gratis live hva er F1? Tror det er formel 1,Formula One.Kjørespill.Var vel inntil nå nylig eksklusivt til PS/Sony.Vil komme til xbox 360 fremover også. Lenke til kommentar
adde_spillegal Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Blue ray er det eneste jeg er misunnelig på egentlig. Når det kommer noen spillprodusenter som satser på bare PS3 og blu ray, så kommer det til å bli et knall spill (grafikk og lyd messig ihvertfall) Lenke til kommentar
kleppemeister Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Egentlig ikke så mye. Blu-ray er ikke noe jeg tenker på, etter jeg som jeg aldri ser film. Men sånn uten vider Støynivå Metal Gear Solid 4 Og noe annet som jeg ikke kommer på i forbi faten.. Skal bestille meg en PS3, for Metal Gear Solid 4. Men det er liksom det eneste jeg ser for meg i 2008 som passer for meg. Ellers føler jeg at 360 har vært det rette valget, ettersom jeg bare bryr meg om spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå