Sangesland Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Ang oppskalering, en kamerat av meg har PS3 og når vi så på dvd i går så ble den ikke oppskalert, det sto "720x576" når han satt i en DVD. kompisen din vet at han selv må skru på oppskalering? er flere forskjellige typer du kan velge mellom Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 -oppskalering av dvd-mange kjerners prosessor -mye spennende dlc Alt dette har jo xbox'en og. Annen dlc ja, men fortsatt mye spennende. Er kanskje noe helt spesifikt du tenker på? -å få være del av hele denne generasjonen med konsoller (et must for meg)-at det er en playstation 3... (har så lyst på, men vil vente til den neste versjonen kommer som FORHÅPENTLIGVIS har SAMME eller BEDRE BC enn 60gb...) -at jeg igjen ikke klarer å gå denne generasjonen ut uten en. driter i om en pc til halve prisen er bedre. har en pc fra før. Skjønner ikke helt hva dette har med "misunnelse" å gjøre? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 -Den har Blu Ray-leser -Den er ganske støyfri -HDMI på ALLE versjoner av konsollene fra dag èn. -Sonefritt, som flere andre har nevnt. Og at man kan installere linux på den HDMI og Blu Ray er ting jeg egentlig ikke har så mye brukt for iom at jeg mangler HDTV.. men det hadde vært kjekt å ha etterhvert når sånt kommer i hus Kommer til å kjøpe PS3 etterhvert, når MGS4 kommer Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 misunner ingenting. blu-ray spilleren på ps3 har kommet dårlig ut i tester, samt lyden på blu-ray. det at det går ann å innstalere linux på ps3 er heller ikke noe å misunne, jeg har da pc.en stasjonær med xp media center som er koblet opp mot 360n min, en bærbar med både linux og xp og en bærbar til med vista. den har en utrolig dårlig håndkontroller. og til slutt, den ser ikke så veldig fin ut. eneste jeg misunner kanskje er at den støyer mindre. men nå bruker jeg headset. er du en ekte gamer så går du for 360. GAME ON! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Spill på annet media enn DVD. Betyr kanskje ikke så mye i dag, men om noen år vil det sannsynligvis det. Et par spillserier - GOW blant annet. Innebygget trådløst nettverk. Slipper å kjøpe ekstra lader for å lade en trådløs kontroll. Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) misunner ingenting. <snip ein mykje svada> Frå reglane i post 1 : "6) Misunner du ingenting eller har innvendinger mot reglene for å poste: STFU" Endret 21. april 2008 av Zepp2k7 Lenke til kommentar
Zomged Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Eneste jeg virkelig misunner er Blu ray, men ellers så er det ingenting. Jeg merker ingen støy når jeg spiller alikevel Lenke til kommentar
Ruste Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Det at det er Blu ray spiller har egentlig ikke så veldig mye å si, når platene blir billigere så blir også blu ray spillerene billigere og innen den tid er jo spillerene mye bedre, enn hva man finner i en Playstation 3. Men jeg misunner dem Metal Gear Solid, det er et strålende spill som fortjener mye ros! Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 valget mellom ps og xbox har vel egentlig alltid vert som å velge mellom JOrdbæris og sjokolade (eller andre smaker ) der du rett og slett må velge kva for ein du helst vil ha, den eine har det og den andre har det. og det beste men også dyreste er å velge begge (syns eg!) det går ant å bytte vis ein ikkje er fornøyd! ja for ein verden. selv valgte eg 360. Lenke til kommentar
117 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Eneste jeg kan komme på er "D-Pad" på PS3 kontrolleren.. det sier jo litt Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 D-paden på 360 kontrolleren er rimelig suckage, ja. Merker det jævlig godt når jeg spiller spill som DoA f.eks, der er i hvert fall jeg avhengig av pilene. Ellers er kontrolleren perfekt. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Jeg har hatt xbox siden den ble lansert og har aldri angret på det. Selv misunner jeg ikke noe ved PS3 bortsett fra en ting og det er Haze som sansynelig ikke kommer til 360. Jeg skal vere enig om at ps3 har bedre grafikk men den har ingen gøy spil for å vise dette fram, grafikken har vel kommet så langt nå at det er game play som er mye mer viktig. Se bare på wii som jeg misunner mer en ps3, wii har jo Super mario galaxy. Selv om det hadde vert fett med 360 med blu-ray og lange spill bryr jeg meg ikke serlig om det Edit: jeg har aldri bruk for noe HD når jeg ikke har hd HD så....... Endret 21. april 2008 av head_hunter Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg skal vere enig om at ps3 har bedre grafikk Er det noen som har noe bevis for dette eller bare tror alle at ps3 har best siden den kom senere? Jeg har forstått det sånn at komponentene i 360 og ps3 er ganske like, men at ps3 kom senere fordi det tok litt tid med Blu-ray. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg skal vere enig om at ps3 har bedre grafikk Er det noen som har noe bevis for dette eller bare tror alle at ps3 har best siden den kom senere? Jeg har forstått det sånn at komponentene i 360 og ps3 er ganske like, men at ps3 kom senere fordi det tok litt tid med Blu-ray. Nja...ps3 har jo cell da...som er den ene grunnen til at PS3 er så vanskelig å lage spill til. Men ellers så består dem av GPU og RAM osv. Men konstruksjonen er ikke lik, og ikke har de samme type GPU eller RAM...så egentlig så er de ikke så like, men på ytelse så er de "tilnærmet" like. Helt til en atomfysikker finner ut hvordan man skal utnytte Cell CPUen, som sikkert kommer til å ta sin tid... Personlig så kunne jeg ha tenkt meg å ha Blu ray på boxen, og muligheten til å kjøpe en helt vanlig 2.5" HDD istedefor å kjøpe MS sin, som er litt i overkant dyr Lenke til kommentar
valori Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg skal vere enig om at ps3 har bedre grafikk Er det noen som har noe bevis for dette eller bare tror alle at ps3 har best siden den kom senere? Jeg har forstått det sånn at komponentene i 360 og ps3 er ganske like, men at ps3 kom senere fordi det tok litt tid med Blu-ray. Det, og massiv markedsføring fra Sony de siste årene. Det var jo ikke måte på hvor kraftig PS3 skulle bli. De kalte jo 360 for Xbox 1.5 osv. Ser man på spillene til begge maskiner så vinner 360 i neste alle tilfellene. SÅ særlig mye kraftigere kan den ikke være. Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Final Fantasy når det en gang kommer (neste sommer..) Gods of War 3 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg mente at delene var ganske like på ytelse, ikke at de hadde de samme delene. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) -Den er ganske støyfri-HDMI på ALLE versjoner av konsollene fra dag èn. Ja den er visstnok mindre støy på PS3. HDMI? Må du huske noe her, XBOX 360 kom ut i 2005. Då var det nesten/ingen som hadde flatskjerm med HDMI, og heller nesten/ingen som hadde flatskjerm heller... PS3'en med riktige spill kan da yte bra. Foreløbig ikke? Endret 21. april 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Integrert trådløs og blue ray. Å drive å kuke rundt med kabler over hele huset for å få xboxen på nett er et herk. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg har modemet rett ved siden av Boxen, men har ikke somla meg til å koble den opp ennå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå