E-wok Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Støynivået kanskje... Men egentlig ikke, det hadde bare vært litt diggere. Bryr meg lite om sånt siden jeg liker å ha lyd på når jeg spiller. En innebygd BD-spiller hadde selvsagt vært konge! Av spill så blir det vel R&C og Uncharted. Åh, så boyfan jeg hørtes ut. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 -Blu-ray -Støynivå -Noen spill (Uncharted, MGS4) Stort sett det. Fornøyd med Xbox'en min, vil ikke bytte for noe som helst. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Støynivå Ikke være redd for å få RROD BD (men det ville sikkert kostet litt mer, så jeg vet ikke) Endret 18. april 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Den 12. juni begynner jeg å misunne PS3 eiere for MGS4. Men akkurat nå misunner jeg dem faktisk ingenting. Om et år eller to når blu-ray blir mer utbredt og prisene faller så kommer jeg nok til å misunne dem blu-ray-spilleren (med mindre jeg innen den tid kan få kjøpt en 360 med internt blu-ray drev også), samt at det helt sikkert kommer til å dukke opp andre PS3 eksklusive titler etter hvert som jeg kunne tenkt meg, men da er det nok mulig jeg faktisk kjøper en PS3 også. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 eg mesunne dei egentlig ikkje så mye, du har jo støy nivået. og ein del spill som bare kommer ut hos ps3. men foretrekker heller mass effekt, forza, bioshock og halo3 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) - Blu-Ray - Støynivået - Kunne betale med valuta i staden for poeng - Sonefrie spel - Integrert trådlaust nettverk På spelsida er det ingenting. Endret 19. april 2008 av Zeph Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Nå har man begge, så misunnelse er kanskje ikke rette ordet, men.. - Utseende - STØY - Mer variert spillbiblotek. (ikke bare skytespill og sport mer eller mindre) - Blu-Ray - Intern disc drive - Menyer (ikke fullt så juggel/glorete) - Trådløst nettverk integrert - Minnekortleser - Fritt bytte av harddisker - Nettleser - Linux - Mer oversiktilig butikk (spesiellt etter den nye kom) - Ekte valuta, ikke poeng - Fritt valg av headset og mic. - Gamle, kjente og kjære eksklusive spilltitler. Endret 19. april 2008 av archongamer Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Sonefrihet.. De har ingen soner... Men seff har mongo-xbox det.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Misunner ikke PS3, fordi jeg har den og. Men som PS3-eier misunner jeg spillutvalget på 360 iforhold til PS3. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Trådløst by default. That's it. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 - Blu Ray spillern - Mange gromtitler som FF serien, Ratchet&Clank, God Of War, Jak & Daxter - Ingen fare for overopphetning men også PS3 har enkelte problemer med drev og tildels viftestøy - Fargen (vet att man kan får svart box også men ikke som basismodell) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Ett betalings system hvor man bruker en ekte valuta og ikke disse forbannade poengene.Hater å ha 150MS Points til overs, får jo ingen ting for det. Ellers hadde det vært greit med mindre støy, og Harddisk man kan bytte etter eget ønske. Ellers er jeg veldig fornøyd med min Xbox 360. Kan ikke skjønne alle de som skal ha Blu-Ray, minnekortleser, Linux, støtte for alle 234,000 filmformater osv. Gå å kjøp dere en PC/MAC. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Argumentene mine teller visst ikke ettersom jeg har begge konsollene, men likevel tør jeg si en ting jeg ikke har sett at noen andre har nevnt: Mulighet for user-mods i spill. MS har en streng policy som gjør at man ikke får lov til å laste inn egne maps o.l. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) - Blu-ray - Mulighet for LINUX. MÅÅ HA! Blir jo en kjempe mediapc, MKV filer kan da spilles av, skjønner ikke de idiotene som lagrer filmene i MKV, ingen sjangs og spille det av på 360 og PS3 (uten linux)... - Gammle PS3 hadde kortleser.. No prob. Bare stikker min egen i. - Stilig meny - Blåtann! Husk nå at 360 er mye gammlere enn PS3.. Så derfor er PS3 teknisk bedre.. Jeg kjenner 2 stk som har PS3. Ene av de har også 360. Jeg kjenner 1 stk som har Wii (samme familie som han som har 360 pg ps3) Jeg kjenner 10 venner som har xbox 360 (flere ja, men er ikke så kjent med de) Da har jeg omtrent 15stk. Seff har jeg flere på vennelista men det er jo nesten totalt ukjente... Endret 19. april 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Bør kanskje ta dette på PM, men jeg spiller MKV/TS filer gjennom transcode360 på X360 en. Forresten er X360 ikke eldre enn PS3, og selv om den hadde vært det ville ikke det dermed sagt at PS3 var ´teknisk bedre´. Det er riktig at Xbox360 har vært lenger på markedet, men de ble designet på omtrent samme tidspunkt. Endret 19. april 2008 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Synes og transcode er unødvendig. Hadde et prog som gjorde dette, men CPUen ble låst på 100% og var bare buffring på buffring. Skal prøve transcode360 og se. Tro om den 10gbyte Blu-ray rippa filmen virker da... Det er ikke noe du trenger og ta på PM. Transcode virker ikke i det hele tatt. Feilmelding på feilmelding. Dessuten måtte jeg nedlaste Framework, noe jeg vet ikke jeg trenger siden jeg har allerede all av opptateringer installert. Endret 19. april 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 -Blu-ray -Støynivå (Synes boxen har begynt å bråke enda mer i det siste! No er det direkte plagsomt!! Det suser jo så til de grader når eg spiller! Det er like før den tar av!) -Utseende på menyene... Liker det enkle lekre PS3 utseende! -Final Fantasy, God of War, Buzz!, Singstar, (Neste fra Ico, SotC skaperne), og WRC (men sony har vel ikke rettighetene til WRC lenger nå snart??) -Gratis Online -Hardware stabiliteten -slot in Disctray -Harddisk frihet Dette er vel de tingene jeg ikke kommer fra å misunne Sonyfolkene.. Men alt i alt er Xbox360 for meg et mye bedre valg, pga de spillene som kommer og har komt til min favoritt. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Husk nå at 360 er mye gammlere enn PS3.. Så derfor er PS3 teknisk bedre.. den der var vel ikkje heilt gjennomtenkt før post knappen blei trykt på.. var det ein spøk så forstår eg. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Greia med at xbox er gamlere enn PS3 er sant. Selve hardwaren derimot, er like gammel. PS3 skulle slippes når 360 ble sluppet ut på markedene. Men Sony måtte vente på noen Blu-ray chipper som forsenket alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå