Preple Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Har et lite problem.... Hver gang jeg starter pc`n starter ikke explorer opp, det eneste som kommer opp etter "velkommen" skjermen er svart skjerm og vinduet med mine dokumenter! må gå i oppgavebehandling og starte explorer.exe hver gang jeg starter opp pc`n! noen som har en løsning? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Du kan kjøre(skrive) sfc /scannow fra Kjør-vinduet (start-kjør), for å se om ikke det kan fixe evt. korrupte systemfiler. Du burde også få sjekket PC-en for malware. Kjør gjerne gjennom langversjonen i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 Lenke til kommentar
Preple Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Det hjalp ikke er jeg redd... Lenke til kommentar
norbat Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Da kjører du gjennom veiledningen gitt i forrige post. Dette for å utelukke at det er snakk om malware. Lenke til kommentar
Preple Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Tviler på at d er malware, har sikkert fucka det opp i noen instillinger eller no.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå