Drunk_Panda Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hvor mye koster et brett øl i tyskland? Lenke til kommentar
KONGEN17 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hvor mye koster et brett øl i tyskland? ca 100 250 kr vis eg huske rett Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Jeg bruker å handle på Scandinavian Park, et enormt kjøpesenter like over grensen til Tyskland. Kjører du E45 tar du av på første "ausfahrt" etter grensen Danmark/Tyskland. Ta så til venstre og kjøpesenteret vil dukke opp på høyre side etter noen hundre meter. Tilbudskatalogen deres ligger forresten online, sjekk ut http://tilbud.scandinavianpark.com/ Det ser ut som et brett øl koster fra ca 40 kroner og oppover. Ganske rimelig med andre ord. Ellers er det drøssevis av andre grensebutikker der nede som selger øl til rimelige priser. En ting du må huske på er å fylle ut en eksporterklæring når du kjøper øl. Da slipper du å betale pant på boksene. Panten i Tyskland er høy, ca 2 kroner pr. boks. Eksporterklæringer er å finne i alle grensebutikkene. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Var på en sånn grensebutikk i Tyskland, ble nesten dårlig, masse gammle Danske folk som fyllte på traller med ølbrett som de ikke engang kunne se over. Var ganske sykt... Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Var på en sånn grensebutikk i Tyskland, ble nesten dårlig, masse gammle Danske folk som fyllte på traller med ølbrett som de ikke engang kunne se over. Var ganske sykt... Akkurat det vil jeg også si.. Ganske sykt. Lenke til kommentar
Lundaren Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 100 kroner for 3 brett sist jeg sjekka;) Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) 100 kroner for 3 brett sist jeg sjekka;) Tråden er ett år gammel, så trådstarter har sansynligvis kjøpt ølen sin! Linken over gjelder fortsatt, ser det er 160kr for 3x brett Carlsberg/tuborg og 99kr for en liter Smirnof vodka/Bacardi lemon! Hyggelige priser Går du for Slots eller Royal, er prisene enda litt lavere! Vin får man også kastet etter seg! Endret 5. juni 2009 av Nauz Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Fra 2003, men sikkert like relevant. Hater at det skal være slik. Dyre nissenorge... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå