Sivert1 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Hei! Noen her som kan anbefale noen nintendo wii spill med co-op? Og da mener jeg ordentlig co-op, ikke sånn som på mario galaxy.. Elsker å spille med venner, og synes det er mye morsommere å spille med folk enn helt alene. Dette kan være spill som allerede er ute på markedet, eller spill som kommer snart.. Endret 19. april 2008 av ValinoR92 Lenke til kommentar
master_al Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hei! Noen her som kan anbefale noen nintendo wii spill med co-op? Og da mener jeg ordentlig co-op, ikke sånn som på mario galaxy.. Elsker å spille med venner, og synes det er mye morsommere å spille med folk enn helt alene. Dette kan være spill som allerede er ute på markedet, eller spill som kommer snart.. Du har jo det nye Mario Kart Wii..her er det både coop online og offline. Alt etter ditt behov, du kan åsså spille battle med computeren osv. Anbefales! Lenke til kommentar
Sivert1 Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Ja, Mario Kart har jeg absolutt tenkt til å skaffe meg. Jeg skulle egentlig ha det på release men såklart har ikke den lokale spillbutikken fått det inn ENDA.(Dumt å bo på bygda : p). Men det var egentlig ikke et sånn co-op spill jeg tenkte på.. Jeg tenkte mer på et singleplayerspill med co-op(eller singleplayer modus). Et med en story.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Obscure II har det. Ikke lansert på Wii ennå men. Ellers har du noen lyspistolspill som Resident Evil Chronicles og Ghost Squad. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Nei Wii er nok ikke den rette konsollen for Coop story spill. Her står PS3 og X360 mye sterkere. Endret 18. april 2008 av master_al Lenke til kommentar
Sivert1 Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 nei det kan nok hende.. Men jeg har ikke tenkt til å skaffe meg en ps3 eller xbox360 så Wii'en får holde Men er det noen som har prøvd Super Smash Bros Brawl SSE med Co-op? Er det artig? Så noen filmer av det, og det så skikkelig fun ut. Det var egentlig slik slags co-op jeg var ute etter ; ) Lenke til kommentar
mathiastriker Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Lego Star Wars: The Complete Saga har bra co-op. Funker like fett å spille to stykker som en. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Brawl co-op er artig ja! Eg spelte det ein heil kveld med ein venn av meg. Men det har ikkje komt ut i Europa enno, og for å spele treng du ein Freeloader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå