Stig Jøran Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Kom over denne featuren i en tutorial, der brukte dem C# 2005 express. Men når jeg ser på min help meny så ser jeg ikke noe dynamic help. Help -> Dynamic Help Noen som vet om dette er en feil hos meg eller at microsoft har kuttet det ut for 2008? Endret 18. april 2008 av Stig Jøran Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hmmm trodde de hadde kuttet ut den funksjonen i 2005 versjonen jeg... husker den var i 2003 og 2003.NET, men den ar utrolig slitsom, fordi den var så treg, og kom med hjelp selv om du ikke ba om det. Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Okei, så den er altså ikke i 2008? Så den nemlig i en tutorial fra learnvisualstudio.net, og han brukte 2005 exp. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Ok, jeg synes det er greiere å trykke på F1 når jeg luerer på noe, fordi den Dynamic Help saken er ikke så nyttig som det kan se ut som. Synes også det er greit å bruke external help istedet for internal, fordi da kan man ha oppe dokumentasjon samtidig som et dokument. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå