murdoc Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg er på utkikk etter et billig adapter til laptopen min, slik at jeg får strømtilgang i bilen. Har funnet 2 forskjellige, og jeg lurer på hvilken som dere tror vil passe best. Denne eller Denne ? har dessverre ikke laptopen her tilgjengelig så jeg kan sjekke hva som står på adapteret dær, men er vell sirka likt på alle laptopene kanskje? er en dell i6000 om det kan hjelpe Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 laptop adaptere overstiger sjeldent 120w, mer en det så hadde de kansje trengt en vifte på den også og den oppnår kansje det effektforbruket ved full lading, full lysstyrke og full last ... Lenke til kommentar
murdoc Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 så du mener at jeg bare trenger og kjøpe den første? takker for svar Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 var vell noe sånt jeg mente ja =) det er veldig lett å tenke ut hva man egentlig trenger bare man vet hva ting bruker. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Jeg ville nok heller prøvd å få tak i en bil lader til PC-en (som går på 12V, istedet for først å inverte til 220V for så å gå ned på det som PC-en bruker, som sikkert er maks 20V). Dealextreme selger mye sånt, og billig er det også. Men om dem passer til Dell er noe annet, siden det er få som gjør det dessverre. Selv ga jeg rundt 160-180 kr for en universal lader, denne kan brukes på 120-240V inne, 12V i bil/fly, og den har egen USB utgang for å lade USB dingser Den gir fra 12-24V ut, etter hva du stiller den til og det følger med rundt 6-8 adapter plugger men tror ikke den passer Dell. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Jeg ville nok heller prøvd å få tak i en bil lader til PC-en (som går på 12V, istedet for først å inverte til 220V for så å gå ned på det som PC-en bruker, som sikkert er maks 20V). Dealextreme selger mye sånt, og billig er det også. Men om dem passer til Dell er noe annet, siden det er få som gjør det dessverre. Selv ga jeg rundt 160-180 kr for en universal lader, denne kan brukes på 120-240V inne, 12V i bil/fly, og den har egen USB utgang for å lade USB dingser Den gir fra 12-24V ut, etter hva du stiller den til og det følger med rundt 6-8 adapter plugger men tror ikke den passer Dell. problemet er bare at man må konvertere om til vekselstrøm før man kan få mer volt ut av 12v så om man kjøper en lader som tar 12v inn og 19v ut så konverterer den først til vekselstrøm så til liketrøm igjen alikevell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå