lolvik Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Ser ikke helt hva du spørr om ? Om maskina di takler 2 gb ram og om det er noe poeng i å skaffe det? Ja, og Ja(med stor bokstav) Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Men det jeg lurer mest på, gir DX10 mye bedre grafikk enn DX9 i AOC? Ser liksom liten grunn til å oppgradere til vista hvis forskjellen er liten. DX10 ser mye finnere ut i AoC enn DX9.. Du ser den største forskjellen på skygger, lys og vann.. Så hele spilleopplevelsen kommer til å bli bedre med DX10, men det er jo ikke nødvendig da Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Men det jeg lurer mest på, gir DX10 mye bedre grafikk enn DX9 i AOC? Ser liksom liten grunn til å oppgradere til vista hvis forskjellen er liten. DX10 ser mye finnere ut i AoC enn DX9.. Du ser den største forskjellen på skygger, lys og vann.. Så hele spilleopplevelsen kommer til å bli bedre med DX10, men det er jo ikke nødvendig da Det er andre forskjeller en det man ser på skjermen med dx10. Lenke til kommentar
zipp- Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Er det noen som har prøvd spillet med og uten SLI? Lurer litt på hvor bra spillet utnytter det. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Open BETA har ikke SLi støtte, men Closed BETA og release har / vil ha det Lenke til kommentar
zipp- Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Får vente til release da med å finne ut det. Får håpe det utnytter det godt nok til at jeg får kjørt det på fullt. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Tror jeg ikke du skal være redd for : P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå