Gå til innhold

AoC: Ytelse: XP mot Vista

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En BETA blir jo oppdatert hele tiden, og optimalisering av klienten er jo noe som pleier å forandre seg dramatisk de siste ukene / dagene før release.

For ikke å snakke om at BETA klienten ikke på noen måte er den samme som vi vil ha ved release.

Uansett så har jeg høyere FPS med Windows Server 2008 64bit enn med Windows XP 32bit :)

Med Vista 64bit opplevde jeg av og til litt lavere, men ellers lik ytelse som med XP 32bit..

Bare husk å ha de siste skjermkort driverne fra Guru3D.com forumet, og det skal nok gå greit :)

Det hele avhenger jo selvsagt av systemet ditt.

En fordel med 64bit er jo at spillet fort når fort 2GiB minne grensa som er i 32bit operativsystemer, og da vil klienten kræsje.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
har sletta hardisc og lurer på om jeg skal installere vista eller xp for beste grafikk- ytelse på en ikke alt for god pc.

specs

2 gb ram

e6600 2.4ghz 2 cpu

8800 gts 320 mb ram.

XP i ditt tilfelle om du ikke oppgraderer mer RAM.

Lenke til kommentar

Ja. Jeg vil foreslå at du får deg 4GB RAM + Vista x64. Home Premium OEM 64-bit koster ca. 800kr. Det samme gjør 4GB RAM. :)

Edit: Og Vista er ikke så buggy som folk skal ha det til. Jeg har aldri hatt problemer med Vista. Vil faktisk påstå at det er det beste operativsystemet etter OS X Leopard/Tiger.

Endret av Meldarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...