CapitalSheep Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Er det et sted jeg kan kjøpe vu meter, helst i bergensområdet eller på nett. Jeg tengte jeg skulle ha det i pcen min så det bør være kontakter til det. (et vu meter er led lys som viser hvor høyt volumet er) Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Velleman har et greit LED VU-meter byggesett. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Er noen under elfa.se på byggesett også. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Dx har noen analoge til ganske anseelig lav pris: http://www.dealextreme.com/search.dx/search.VU Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Leitet litt hjemme. Fant en gammel kasett spiller med to analoge vu metere. Tror jeg skal stjele de. Testet de med en mp3 spiller. De virker fint uten ekstra strøm (så lenge jeg ikke har tengt til å bruke lysene som er med i de). Endret 21. april 2008 av mazz_222 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå