Allt í lagi Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Beklager dette. Jeg blander han med en som er/var sjef i Sony. Jeg husker seriøst ingenting!Jeg hadde nemlig xboks på den tiden Men en ting husker jeg. Han skulle utvikle et spill der det var satt fokus på at ting skulle "leve" ingame. F eks. et lite tre skulle spire og vokse og vokse med tiden i spillet. At landområder endret seg helt osv.. Kan noen gi meg tilbakemelding på det utsagnet? Er det ikke Fable du snakker om her? Eller det der steinalderspillet som ble kansellert? Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hideo Kojima er en syk man Skuffet over dagens teknologi, slik at han ikke får laget "bra nok" spill Tenker man burde sette denne mannen bak noen større fasader enn spill Gleder meg som en liten unge til julemorgenen til MGS4 =D Lenke til kommentar
Agg Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Tenker man burde sette denne mannen bak noen større fasader enn spill Som hva da? Historiene hans er jo altfor komplekse til å få plass i en film på 2-2,5 timer f.eks Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Til dere som ikke visste om denne her: Metal Gear Solid (2009). Lenke til kommentar
anders! Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Til dere som ikke visste om denne her: Metal Gear Solid (2009). WOW:D Stilig, hmm lurer på hvem som skal spille Snake hvis han er med? (Brad Pitt) Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Brad Pitt er min favorittskuespiller men han får ikke ødelegge Snake. De ligner ikke engang! Lenke til kommentar
Pickwick Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 OOOHH.... Brææd Pitt er min favorittskuespiller og.... Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Håper Christian Bale får rollen, går rykter om at Terminator 4 blir droppet, så da er det vel fortsatt håp om at han faktisk blir med i Metal Gear Solid. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Nå er det vel ikke direkte PS3 han er skuffet over, han er skuffet over at alle han visjoner om spillet ikke er mulig. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 En litt yngre og mindre idiotisk Tom Cruise ville vært perfekt. Lenke til kommentar
Agg Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Til dere som ikke visste om denne her: Metal Gear Solid (2009). Så lenge det ikke er Hideo selv om regisserer den så er jeg nesten sikker på at den kommer til å bli drit...dessverre... Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Sånn er det jo, men er jo litt interessant likevel. Lenke til kommentar
Agg Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Nja, hadde det vært en regissør som faktisk hadde laget noe bra tidligere så kanskje...men jeg syns det er kjempetrist om vi får en MGS-film på linje med f.eks Street Fighter-filmen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 har stor tro på at Kurt Wimmer kommer til å lage en bra film ut av MGS han har jo laget Equilibrium. mr.Hideo er nok tett med i produskjonen til filmen.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Equilibrium overasket meg stort, syns det var ein meget bra film! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Equilibrium er ett av mine fav. filmer, utrolig bra. Men så kom Ultraviolet, som var noe av det verste jeg har sett på lenge. Kurt Wimmer ER drittflink, men han er en wildcard. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Kojima har nylig uttalt seg om spekulasjonene om at han ikke er fornøyd med MGS4 og at han er skuffet over kraften i PS3. Det hele var en feil i oversettelsen mellom japansk og engelsk, og ødela hele meningen i det han sa. Egentlig prøvde han bare å være ydmyk, og er ikke skuffet over MGS4 eller PS3 generellt i det hele tatt. Som resultat kommer han ikke til å avgi intervjuer til vestlig presse på en stund, pga. denne alvorlige feiltolkningen. Via Eurogamer. Endret 13. mai 2008 av XDamage Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Ja da har visst dem virkelig dreti på leggen, en offentlig unnskyldning er på sin plass. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Nå, Kotaku har vel aldri hatt store kredibiliteten verken her eller der XDamage, tror den linken din er noe rot med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå