UrgeLoL Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Dette sitatet fra et IGN insider intervju oppsummerer tråden godt, og gir samtidig svaret på hva kojima virkelig mener. Hideo Kojima: It isn't the hardware's problem it is our problem, we will never find hardware that can live up to our expectations. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Dette sitatet fra et IGN insider intervju oppsummerer tråden godt, og gir samtidig svaret på hva kojima virkelig mener. Hideo Kojima: It isn't the hardware's problem it is our problem, we will never find hardware that can live up to our expectations. Hmm, kult. Bra å få klarnet opp i det en gang for alle. Legger du ut url til intervjuet? Jeg er også IGN Insider. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Blir allikevel gøy å se hva sonydefenceforce.com sier om MGS4...best game ever...impossible on the inferior 360 hardware...free online play far away from Xbox Lag...makes all 360 games look like Atari 2600...Gleder meg til å lese fanboy-nykkene deres allerede Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hehe, du kunne blitt en bra skribent der ser jeg "Playstation family" for the win Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Bare les artikkelen om Resistance 2, du. De kan det der allerede Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Leste jeg dagen den ble posta, jo Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Venter bare på dem arrogante pcfolkene kommer her og snakker stygt mot konsoller Men bra UrgeLoL du fant ett sitat fra intervjuet av Kojima, der han sier: Vi finner ikke go nok hardware. Da ser jeg for meg 1512mbvideominne 8040mb ram og Geforce 10 ikke er godt nok for han Men jeg tror att spillet blir flott uansett hva folk og utviklere vil mene. Endret 21. april 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Skulle likt å sett dem gi ut MGS4 til PC, hvordan ville det se ut? Et spill på 50GB+ hvis ikke komprimert som faen. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Skulle likt å sett dem gi ut MGS4 til PC, hvordan ville det se ut? Et spill på 50GB+ hvis ikke komprimert som faen. Husk att pc har og Blu-Ray, det sier ihvertfall mangen av dem folkene som er pcgutter og hater konsoller! Dem måtte komprimert som faen, da jeg vet MGS4 vil inneholde sykt mye audio og cutscenes att det er helt sykt! Endret 21. april 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Dette sitatet fra et IGN insider intervju oppsummerer tråden godt, og gir samtidig svaret på hva kojima virkelig mener. Hideo Kojima: It isn't the hardware's problem it is our problem, we will never find hardware that can live up to our expectations. Hmm, kult. Bra å få klarnet opp i det en gang for alle. Legger du ut url til intervjuet? Jeg er også IGN Insider. Link Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Link Takk. Gammel quote, men like relevant i dag. Sier mye om tankegangen hans. Store drømmer. Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Tror heller vi kan fastslå at vi er skuffa over Konami's egenskap til å forstå at det er flere en 30 stykk som prøver MGO betaen. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jaja! Da kan vi i alle fall si til xbox folket "Bare vent til MGS 5" .. Men, det kan vi vel ikke, for dette er vel siste i serien? (Jeg skammer meg.. har ikke spilt noen mgs spill) Tror nok på at det blir ett bra spill uansett, sett nok og hørt nok om spillene og de har vistnok holdt høy kvalitet gjennom hele serien! Så, da tror jeg ikke dette skuffer dere heller.. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 ^ Har blitt bekreftet å være ABSOLUTT siste Metal Gear Solid spillet, for nå tror jeg han vil være ferdig med den serien for godt egentlig. Men det blir neppe siste Metal Gear spillet. Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg trodde kojima ble oppsagt av sony for lenge siden!? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hvorfor skulle han bli det? Og oppsagt av alle ting? Mannen er et geni av de sjeldne, Konami bør legge seg flat for han. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Kojima har vel aldri vært ansatt i Sony? Han er sjef for Kojima Productions, som er eid av Konami. Tidligere var han ansatt i Konami som visepresident. Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Beklager dette. Jeg blander han med en som er/var sjef i Sony. Jeg husker seriøst ingenting!Jeg hadde nemlig xboks på den tiden Men en ting husker jeg. Han skulle utvikle et spill der det var satt fokus på at ting skulle "leve" ingame. F eks. et lite tre skulle spire og vokse og vokse med tiden i spillet. At landområder endret seg helt osv.. Kan noen gi meg tilbakemelding på det utsagnet? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Sony er blant de firmaene i bransjen som tillater mest av uttalelser tror jeg.. De gikk jo over ett halvt år uten ofisiell pressetalsmann, var vell mest David Jaffe som uttalte seg. :-/ Og ofte den Europeiske avdelingen uttaler seg om amerikanerenes buisness-strategi, o.l. som er uvanlig i bransjen. Så om Sony hadde hatt muligheten til å ansatt Kojima, så tror jeg ikke uttalelsene hans hadde hindret dem i å ansette han. Forøvrig tror jeg ikke dette er siste Metal Gear-spillet, men jeg tror det er siste som Kojima styrer, og sannsynligvis også siste med Snake. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Så lenge INGEN spill som kommer til Ps3 blir like lame og elendig som Mx Vs Atv Untamed når det gjelder grafikk, gameplay og framerate så tror jeg Ps3 er berget som konsoll. Virkelig det dårligste spillet som er utgitt per dags dato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå