mathiasjl92 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg har kjøpt og satt inn http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=323381 i pcen, men når jeg innstalerer driveren så fryser PC-en og bare står der. Hvis jeg da restarter pcen (med ja, av og på eller restart knappen) så fryser den seg igjen, så jeg må gå i safemode og avinnstalere drivern så funker det fint igjen. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få den til å funke? Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hei Hva slags operativsystem kjører du? Hvis du kjører en 64 bits variant av windows har jeg hatt dårlige erfaringer med mange d-link drivere. Du kan jo eventuellt forsøke en eldre driver og se om det hjelper. De fleste d-link drivere ligger på hjemmesiden deres. Lenke til kommentar
mathiasjl92 Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Hei Hva slags operativsystem kjører du? Hvis du kjører en 64 bits variant av windows har jeg hatt dårlige erfaringer med mange d-link drivere. Du kan jo eventuellt forsøke en eldre driver og se om det hjelper. De fleste d-link drivere ligger på hjemmesiden deres. Takk for svaret, men jeg gikk på hjemmesiden deres og lastet ned den nyeste og det funka faktisk Helt til nå-.- På mandag så streika den plutselig, det står at den har begrenset eller ingen forbindelse selvom det funker like bra på faren min sin bærbare. Jeg prøvde å reinnstalere driveren, men det funket ikke. Kommer enda bare begrenset eller ingen forbindelse. Og jeg har 32 bit XP forresten Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Digitalis Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Disse kortene er ikke kompatible med alle hovedkort. Slett som et helv... med et slikt kort. Fikk 2 nye av D-Link, men det var ingen forbedring. Måtte gi opp til slutt. Nyeste driver hjalp litt, men pcen hakket i lyden og musepekeren flyttet seg ugjevnt. Jeg gav bort kortet til min far, og i hans pc som har eldre hovedkort enn min , virket det fint med en gang. Han brukte en driver som ikke fantes når jeg prøvde. Fikk det aldri til å virke på Nforce 4 og Nforce 6 brikkesett, men fungerer fint på Nforce 3 Mitt råd er å bruke noe annet. Lenke til kommentar
mathiasjl92 Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 1. jeg har 680i SLI LT, 2. så funka det i helga helt fint så bare stoppa det uten grund??.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå