Gå til innhold

D-Link RangeBooster N 650 Wireless hjelp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

Hva slags operativsystem kjører du? Hvis du kjører en 64 bits variant av windows har jeg hatt dårlige erfaringer med mange d-link drivere.

Du kan jo eventuellt forsøke en eldre driver og se om det hjelper. De fleste d-link drivere ligger på hjemmesiden deres. ;)

Takk for svaret, men jeg gikk på hjemmesiden deres og lastet ned den nyeste og det funka faktisk :) Helt til nå-.- På mandag så streika den plutselig, det står at den har begrenset eller ingen forbindelse selvom det funker like bra på faren min sin bærbare. Jeg prøvde å reinnstalere driveren, men det funket ikke. Kommer enda bare begrenset eller ingen forbindelse. Og jeg har 32 bit XP forresten ;) Kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar

Disse kortene er ikke kompatible med alle hovedkort.

Slett som et helv... med et slikt kort. Fikk 2 nye av D-Link, men det var ingen forbedring.

Måtte gi opp til slutt. Nyeste driver hjalp litt, men pcen hakket i lyden og musepekeren flyttet seg ugjevnt.

Jeg gav bort kortet til min far, og i hans pc som har eldre hovedkort enn min , virket det fint med en gang.

Han brukte en driver som ikke fantes når jeg prøvde.

Fikk det aldri til å virke på Nforce 4 og Nforce 6 brikkesett, men fungerer fint på Nforce 3

Mitt råd er å bruke noe annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...