Gå til innhold

Trenger politikkdelen underkategorier?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker det godt som det er. Jeg har problemer med å være aktiv på flere forumer på en gang og de ville vært stessende for meg hvis jeg måtte bytte katogori når jeg skulle diskutere miljø og når jeg skulle diskutere Israel. Jeg ser heller ikke noen spesiell måte å dele det opp på siden alle emnene er relatert med hverandre.

Det er også ganske greit at når du skriver et emne får du fort svar siden det er så mange her på forumet. Nei, politikk og samfunn trenger liv. Jeg får nesten følelsen av at jeg sitter på et debattprogram, og det er fult av debatanter som hakker løs på hverandre.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Synes PS funker bra som i dag!

Dukker av og til opp tråder som kanskje ikke har så mye med Politikk og Samfunn som det for meg fremstår av konteksten.

For eksempel som oppsigelsesmetoder av lærere, historier om fest-vold og gymkarakterer.

Og skulle det gjennomføres en videre splittelse så heller lage flere annonserte såpebokser. Feks en klima-såpe, en hasj-såpe, en usa-såpe, frp-såpe etc?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
OffTopic: Har man sluttet med Partibarometer i PS?

Noe jeg ikke har fått med meg?

Det er ikke sluttet med, men jeg har rett og slett ikke tid til det hver måned. Er ufattelig tidkrevende prosedyre etter forumoppgraderingen. Det som før tok 2-3 minutter tar nå det mangedoblede. :)

Lenke til kommentar

Det er ikke sluttet med, men jeg har rett og slett ikke tid til det hver måned. Er ufattelig tidkrevende prosedyre etter forumoppgraderingen. Det som før tok 2-3 minutter tar nå det mangedoblede. :)

Å ja.Da så.

Lenke til kommentar
Spørsmålet er da om dere brukere føler et behov for underkategorier i foraet, for å bedre oversikten? Eksempelvis ha en for innenriks, en for utenriks osv. Eventuelt opprette en underkategori som tar for seg stortingsvalg i perioden før og etter valget, for å bedre "sortere" det.

Eller fungerer det greit nok slik det er i dag? Får man med seg tråder før de forsvinner flere sider bak og er det oversiktlig nok til å finne frem?

Det høres ut som en god ide. En ordningen med underkategorier for norsk og internasjonal politikk er absolutt å foretrekke. Det gjør også politikkforumet mer oversiktelig og hvor en lettere kan samle de temaer som hører sammen under ett. Sånn som det er nå så blir det lett uoversiktelig og rotete.

Lenke til kommentar

Så nå tar det 9-12 minutter? Savner parti målingen...

Lenke til kommentar

Så nå tar det 9-12 minutter? Savner parti målingen...

Det tar ca. 100-200 copy+paste. Jeg har rett og slett ikke tatt tiden. Det er slikt jeg oppretter når tiden strekker til. :)

Lenke til kommentar

Jeg mener man burde holde seg til det nåværende, men jeg syns det er synd at økonomidelen har blitt sendt over til forbruker. Personlig syns jeg økonomi og samfunn hører sammen siden de krysser hverandre på så mange måter. Synspunkt på dette fra andre?

Endret av LibFri
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hehe, fant en gammel gammel tråd om politikk som het DEN NORSKE STAT med store bokstaver og alt.

Tema er jo fortsatt debattert så aktuelt var det nok.

Men det beste var mlwirak sitt svar -> Send det til off topic! :)

Jeg synes at de som styrer Norge har gått alt for langt med tanke på hvor dyrt alt skal være (jeg vet godt at dette ikke har noe med hardware å gjøre, men det er et meget MEGET aktuelt tema). Altså, det er alt for mange avgifter i norge, det er jo like før det blir vindavgift for de som bruker seilbåt. Grunnen til at jeg legger inn dette temaet er den at jeg vil se hvor mange som synes det samme som meg !! :smile:

Hilsen **** *******

Slike diskusjoner som dette føres i "off topic - politikk".

MLW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...