Hrodebert Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Synes du virkelig forumet er så heavy? Når vi ikke klarer å fylle opp en side i løpet av en dag. Det er sjeldent jeg ser det. Nei, men det kommer jo litt ann på hva du poster også da, men forumet vokser i alle fall fort... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Det er nå ikke mange kategorier som har aktivitet i 25 tråder i løpet av en dag. Relatert til forumsnittet så kan nok det sies å være "heavy" Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Jeg liker det godt som det er. Jeg har problemer med å være aktiv på flere forumer på en gang og de ville vært stessende for meg hvis jeg måtte bytte katogori når jeg skulle diskutere miljø og når jeg skulle diskutere Israel. Jeg ser heller ikke noen spesiell måte å dele det opp på siden alle emnene er relatert med hverandre. Det er også ganske greit at når du skriver et emne får du fort svar siden det er så mange her på forumet. Nei, politikk og samfunn trenger liv. Jeg får nesten følelsen av at jeg sitter på et debattprogram, og det er fult av debatanter som hakker løs på hverandre. Endret 22. april 2008 av Camlon Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Synes PS funker bra som i dag! Dukker av og til opp tråder som kanskje ikke har så mye med Politikk og Samfunn som det for meg fremstår av konteksten. For eksempel som oppsigelsesmetoder av lærere, historier om fest-vold og gymkarakterer. Og skulle det gjennomføres en videre splittelse så heller lage flere annonserte såpebokser. Feks en klima-såpe, en hasj-såpe, en usa-såpe, frp-såpe etc? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Liten sidenotis: Om man kommer over tråder man er usikker på hører hjemme der, så gjerne rapporter dem slik at moderator kan vurdere det. Slikt er alltid ønskelig, da det bidrar til et ryddigere forum. Om man da har tiden til det Lenke til kommentar
Ockham Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Aktuelt, utenriks og innenriks kunne ha vært fint. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Jeg ser ikke noe umiddelbar behov får en indeling av PS,enda. Men viss det blir veldig mye trafikk framover så kan det vær nyttig. OffTopic: Har man sluttet med Partibarometer i PS? Noe jeg ikke har fått med meg? Endret 2. mai 2008 av Feltherre Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 PS fungerer godt som det er. Underkategorier høres bare uoversiktelig ut. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 OffTopic: Har man sluttet med Partibarometer i PS? Noe jeg ikke har fått med meg? Det er ikke sluttet med, men jeg har rett og slett ikke tid til det hver måned. Er ufattelig tidkrevende prosedyre etter forumoppgraderingen. Det som før tok 2-3 minutter tar nå det mangedoblede. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 OffTopic: Har man sluttet med Partibarometer i PS? Noe jeg ikke har fått med meg? Det er ikke sluttet med, men jeg har rett og slett ikke tid til det hver måned. Er ufattelig tidkrevende prosedyre etter forumoppgraderingen. Det som før tok 2-3 minutter tar nå det mangedoblede. Å ja.Da så. Lenke til kommentar
Nasjonalist Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Spørsmålet er da om dere brukere føler et behov for underkategorier i foraet, for å bedre oversikten? Eksempelvis ha en for innenriks, en for utenriks osv. Eventuelt opprette en underkategori som tar for seg stortingsvalg i perioden før og etter valget, for å bedre "sortere" det. Eller fungerer det greit nok slik det er i dag? Får man med seg tråder før de forsvinner flere sider bak og er det oversiktlig nok til å finne frem? Det høres ut som en god ide. En ordningen med underkategorier for norsk og internasjonal politikk er absolutt å foretrekke. Det gjør også politikkforumet mer oversiktelig og hvor en lettere kan samle de temaer som hører sammen under ett. Sånn som det er nå så blir det lett uoversiktelig og rotete. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Er i mot dette. Jeg synes ikke aktiviteten i politikkforumet er stor nok til å legitimere underkategorier. Det vil derimot bli mer uoversiktlig, og som Simen sier er det ikke alltid vantette skiller mellom f.eks. norsk og internasjonal politikk. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 OffTopic: Har man sluttet med Partibarometer i PS? Noe jeg ikke har fått med meg? Det er ikke sluttet med, men jeg har rett og slett ikke tid til det hver måned. Er ufattelig tidkrevende prosedyre etter forumoppgraderingen. Det som før tok 2-3 minutter tar nå det mangedoblede. Så nå tar det 9-12 minutter? Savner parti målingen... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 OffTopic: Har man sluttet med Partibarometer i PS? Noe jeg ikke har fått med meg? Det er ikke sluttet med, men jeg har rett og slett ikke tid til det hver måned. Er ufattelig tidkrevende prosedyre etter forumoppgraderingen. Det som før tok 2-3 minutter tar nå det mangedoblede. Så nå tar det 9-12 minutter? Savner parti målingen... Det tar ca. 100-200 copy+paste. Jeg har rett og slett ikke tatt tiden. Det er slikt jeg oppretter når tiden strekker til. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Nei, vel da! Men savner uansett parti barometeret...! Lenke til kommentar
LibFri Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Jeg mener man burde holde seg til det nåværende, men jeg syns det er synd at økonomidelen har blitt sendt over til forbruker. Personlig syns jeg økonomi og samfunn hører sammen siden de krysser hverandre på så mange måter. Synspunkt på dette fra andre? Endret 16. mai 2008 av LibFri Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Det er jeg enig i. Økonomi delen har blitt mer av typen "jeg er 17 og vil ha visa" og "kan jeg bruke BSU for å drikke?" greier. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hehe, fant en gammel gammel tråd om politikk som het DEN NORSKE STAT med store bokstaver og alt. Tema er jo fortsatt debattert så aktuelt var det nok. Men det beste var mlwirak sitt svar -> Send det til off topic! Jeg synes at de som styrer Norge har gått alt for langt med tanke på hvor dyrt alt skal være (jeg vet godt at dette ikke har noe med hardware å gjøre, men det er et meget MEGET aktuelt tema). Altså, det er alt for mange avgifter i norge, det er jo like før det blir vindavgift for de som bruker seilbåt. Grunnen til at jeg legger inn dette temaet er den at jeg vil se hvor mange som synes det samme som meg !! :smile: Hilsen **** ******* Slike diskusjoner som dette føres i "off topic - politikk". MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg