Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten slår kanskje opp - hvordan skape god stemning i rom?

Gjest Guest_dorian_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_dorian_*

God aften, fells forumbrukere.

Nå har det seg slik at jeg om et par timer får besøk av kjæresten min som kanskje kommer til å slå opp.

Diskusjonen tar vi jo på rommet mitt, og i den anledning lurer jeg på hvordan jeg kan lage grei stemning her inne?

Jeg har fra før ryddet og støvsugd, og planlegger å ha rolig, lav musikk spillende i bakgrunnen.

Er det noe annet jeg bør tenke på? Lyssetting, lukter(yeah) osv?

Takker for alle tips! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det virker ikke som du vil at hun skal slå opp. Jeg håper dere forlater rommet uten noen større krangel. Og at dere får fortalt hverandre hva dere begge føler, slik at dere til en viss grad er enige i avgjørelsen dere gjør. Dersom du fortsatt vil ha henne, så håper jeg du gjør det du kan for å beholde henne, være ærlig og fortelle henne hva du føler. Og be henne om en siste sjangse. - Så fremst at det fortsatt er et ønske om det fra hennes side.

Det kan jo være flere grunner til at hun vil slå opp. Mangel på følelser eller at hun har funnet en annen er en mulighet. Er det deg hun er usikker på, så vil det nok være mulig for deg å beholde henne. Men det kan kreve at du må spørre henne om hjelp.

Jeg ønsker dere i hvert fall lykke til. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...