beeem Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hei! Jeg har nettopp fått nye deler til pcen! hovedkort,skjermkort,ram,cpu. Når jeg starter opp pcen så lyser alt og viftene går som de skal. men skjermen får ingen signal, hører ingen piping fra kortet så da lurt jeg på om det kanskje kunne vært strømforsyvningen som er gåen? Har MSI K9A2 CF også asus EN8800GT Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg har også hatt dette noen ganger, hos meg har det hjelp å bytte plasser på rammen, ikke de andre slottene, men bytte om de 2 ram brikkene og fortsatt bruke de same 2 slottene. Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Ut med alt minnet, sett tilbake bare en minnemodul. Prøv dette med hver enkelt modul i hver enkelt slot. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Sjekk også om hovedkort støtter hastigheten på RAM brikkene. Har du PC4200 DDR2 og hovedkort støtter PC5200 DDR2 og oppover, så får du også samme problem. Det har jeg selv opplevd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå