AfterGlow Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Filmstudioet Dreamworks har sikret seg rettighetene til den populære japanske manga-serien "Ghost in the Shell". Les mer Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Dette kan enten blir veldig bra eller ekstremt dårlig.. dessverre heller jeg heller mot den andre spådommen enn den første. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Skeptisk. På den ene siden kunne det vært interessant å se historien som en spillefilm, men kan ikke si at jeg har høye forhåpninger. Tror ikke de vil klare å formidle historien like godt som orginalen. Endret 18. april 2008 av Otth Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 For ikke å snakke om at det er Spielberg som skal lage den evt.... all respekt for ham for tidligere verk, men det virker jo som at han har fallt fullstendig av toget? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Håper Spielberg i så fall kanskje regisserer denne, selv om det arbeidet hans har dabbet av i det siste, så betyr det ikke at han ikke klarer å komme sterkt tilbake og bevise hvor sinnsykt dyktig han egentlig er. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Har spillet som var på PS1 noe med dette og gjøre? Har ikke sett mangaen... Må vell ta skuta mi til piratbukta... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Tenker du på Oni? tja, det var nok bittelitt inspirert, men ikke noe direkte baasert på GiTS i alle fall. Forøvrig, for dem som ikke har sett den originale filmen, se den, så dere får en følelse av originalen før spielberg evt. slakter den med sin tolkning. Den er helt genial. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Spillet hetet faktisk Gosth in the shell Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Ghost in the shell er verdens beste anime !! Men har mine tvil hvordan detter kommer til å gå.. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Ghost in the Shell er definitivt en av mine to all times favoritter når det kommer til film og serier. Så nå fikk jeg egentlig litt angst, nå som det skal lages en spillefilm av konseptet. Og når det mest sannsynligvis kommer på engelsk i tillegg?! Som noen andre her i tråden sa; tror jeg at dette går straka vegen til helvete. Huff. Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Historien er jo gjort dødsbra allerede. Ser ingen grunn til å prøve å lage den en gang til. Den blir sikkert ikke så verst. Men neppe noen som kan måle seg med orginalen. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Avi Arad er jo produsent, noe som lover bra. Tvilsomt om Steven Spielberg skal regissere denne, han er jo veldig opptatt. Skal regissere Tintin, Lincoln og Interstellar de neste par år. Men om det er snakk om 2010 eller senere så er jo muligheten absolutt til stede. Men han tar jo som regel produsentstolen i slike prosjekter (eksempelvis Transformers). Og jeg syntes så absolutt ikke han har tapt seg som regissør de siste årene. Forventer jo ikke akkurat at han skal servere oss en ny Jaws eller Schindler's List hver gang han regisserer en film. Munich og The Terminal var mer enn gode nok for meg, mens War of the Worlds og AI var litt over middels. Så er spenningen stor når det er ny date på gang med selveste Indy i mai Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 Skeptisk gitt, filmen er jo fantastisk bra sånn den er. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 Skulle tro dette var noe for Wachowski brødrene? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 Skulle nesten tro det ja Det tror jeg faktisk kunne ha blitt kurant. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Det fine med GITS er at det er blitt et konsept mer enn et enkelt univers. At det finnes flere forskjellige støpninger av ideen gjør at filmskaperne kan ta seg ganske store friheter for å tilpasse den sitt format. Har lengtet etter dette en stund, det er lenge siden Blade Runner, for å si det sånn. Problemet blir å velge riktig blant alt GITS har å by på av tematikk og skvise det inn i en kompakt pakke. Mye av moroa er Aramakis fåfengte forsøk på å tøyle de maktrusa androidene sine, håper de får med det. Og litt hopping og løping. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg