Gå til innhold

BK - Kaninportrett

Anbefalte innlegg

Dette er altså sjefen her i huset. Synes det er et artig bilde av henne, da hun er temmelig overlegen. Er det et godt bilde, eller er det affeksjonsverdien som gjør at jeg liker det så godt?

Noen vil sikkert si at dyreportretter gjør seg best i dyrets naturlige omgivelser, så jeg vil tilføye at dette er en stuekanin som bokstavelig talt tisser på seg om hun må være ute. ;)

post-144659-1208533532_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg croppet litt og prøvd å viske vekk litt rot. Ble det bedre? Synes nok selv at dette gjorde et bedre portrett, så takk for tips :)

Tror nok ikke hun er så trist. Tross alt bor de fleste kaniner i knøttsmå bur nederst i hagen, får ikke utløp for energi, menneskelig kontakt ut over en halvtimes mating og evt litt tvangskos. Denne frøkna har en hel leilighet å boltre seg på, hun får stimulert naturlige kaninbehov vha. pinner, kasser, tunneller og leker. Ikke minst kan hun selv velge om hun vil være sosial sammen med oss mennesker, noe hun heldigvis gjør hver dag. Hun har også nylig fått en kaninkompis som bor sammen med henne :)

Hvis noen lurer ang. denne typen kaninhold, kan jeg anbefale kanin.org. Anbefales forøvrig om man har utekanin også ;)

Vups, skrev meg litt bort der.. Uansett, takker for inspill!

post-144659-1208542890_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...