Lulubelle Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Dette er altså sjefen her i huset. Synes det er et artig bilde av henne, da hun er temmelig overlegen. Er det et godt bilde, eller er det affeksjonsverdien som gjør at jeg liker det så godt? Noen vil sikkert si at dyreportretter gjør seg best i dyrets naturlige omgivelser, så jeg vil tilføye at dette er en stuekanin som bokstavelig talt tisser på seg om hun må være ute. Lenke til kommentar
Symbiose Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Din affeksjonsverdi spiller nok mye inn. Prøv å kutte vekk rotet til venstre, det forstyrrer bare i mine øyne, slik at du kun fokuserer på kaninen. Vil nok bli betraktelig bedre som portrett da. Lenke til kommentar
ThaKladd Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Synes kaninen så trist ut... sikker på at hun liker seg inne? Lenke til kommentar
Lulubelle Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Da har jeg croppet litt og prøvd å viske vekk litt rot. Ble det bedre? Synes nok selv at dette gjorde et bedre portrett, så takk for tips Tror nok ikke hun er så trist. Tross alt bor de fleste kaniner i knøttsmå bur nederst i hagen, får ikke utløp for energi, menneskelig kontakt ut over en halvtimes mating og evt litt tvangskos. Denne frøkna har en hel leilighet å boltre seg på, hun får stimulert naturlige kaninbehov vha. pinner, kasser, tunneller og leker. Ikke minst kan hun selv velge om hun vil være sosial sammen med oss mennesker, noe hun heldigvis gjør hver dag. Hun har også nylig fått en kaninkompis som bor sammen med henne Hvis noen lurer ang. denne typen kaninhold, kan jeg anbefale kanin.org. Anbefales forøvrig om man har utekanin også Vups, skrev meg litt bort der.. Uansett, takker for inspill! Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Mye bedre. Den så nesten litt ond ut. Lenke til kommentar
Lulubelle Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Haha, det stemmer nok mer med vår oppfatning av henne også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå