Kamroon Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Hei. Jeg har tenkt til å chippe min xbox 360 men lurer på noen ting - Hvor laster man ned spill til xboxen? - Kan man spillene man har lastet ned Online? (XBOX LIVE) - Hvilken butikk burde jeg chippe fra som er nerme Lillestrøm - Har det verdt å chippe Xboxen ??? for 800kr ca jepp det var alt.. Gi gjerne mer informasjon om chipping av xbox 360 =) Endret 18. april 2008 av kingkamran Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hei. Jeg har tenkt til å chippe min xbox 360 men lurer på noen ting - Ossen laster man ned spill til xboxen? - Kan man spillene man har lastet ned Online? (XBOX LIVE) - Hvilken butikk burde jeg chippe fra som er nerme Lillestrøm - Har det verdt å chippe Xboxen ??? for 800kr ca jepp det var alt.. Gi gjerne mer informasjon om chipping av xbox 360 =) Du kommer ikke til å få hjelp her... Det er forbudt å laste ned spill... Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Its a Secret. Du risikerer at hele xboxen blir sperret fra Live-Nettverket, og da er det bare Singelplayer du kan gjøre. Tror du mister Updatsene til spillene og xboxen også, men vet ikke. Man må jo minst ha en Silver konto for det... Endret 18. april 2008 av Skagen Oppfordring til piratkopiering. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Tråden stenges på sammen grunnlag som denne tråden. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg