Petter Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Er det noen som veit om et sted på nettet hvor jeg kan finne ut hvilke av de små stygge kablene som skal hvor? det er snakk om På kabnppen restart Hdd led speaker og en eller 2 til hsuker ikke helt... har et msi g965mdh Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Manualen til hovedkortet er en god plass å starte. Den finner du på hjemmesiden til produsenten om du ikke har en liggende som følgte med kortet. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Manualen til hovedkortet er en god plass å starte. Den finner du på hjemmesiden til produsenten om du ikke har en liggende som følgte med kortet. Jeg fant det ikke på Msi og jeg har selfølgelig mistet den brosjyra Lenke til kommentar
killabie Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) http://global.msi.com.tw/index.php?func=do...amp;type=manual let og mann finner Endret 18. april 2008 av killabie Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 let og mann finner Noe mamma kan skruve under på er at jeg SUGER til og lete... finner nesten aldri det jeg skal.... tror det er noe som ligger til familien... Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg stjeler tråden din, selv om jeg hater de som gjør det. Jeg har ett Asus A8R32-MVP Deluxe hk og ett lian li kabinett med 4 usb porter foran, jeg har lest i manualen men ikke funnet noe spesifikk der, noen som kan si meg hvor disse kablene skal stå på hk? Helst alle de andre kablene og. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg stjeler tråden din, selv om jeg hater de som gjør det.Jeg har ett Asus A8R32-MVP Deluxe hk og ett lian li kabinett med 4 usb porter foran, jeg har lest i manualen men ikke funnet noe spesifikk der, noen som kan si meg hvor disse kablene skal stå på hk? Helst alle de andre kablene og. For det første er det ledige pinner på hovedkortet der det kan tenkes at slike tilkoblinger kan gjøres ? Ikke alle hovedkort har ledige pinner for slikt, uten at jeg kjenner til ditt hk spesifikt. Dersom det finnes slike pinner, se om det ved siden av noen står noe sånn som usb el. printet ved pinnene. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Alle de "fargede" pinnene i venstre hjørnet er der jeg kobler power on og slikt. Lenke til kommentar
geil Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Her er USB-kontaktene markert. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Danke, da skal jeg bare koble de 4 usb der så skal de funke eller trenger jeg drivere og? Lenke til kommentar
geil Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Skal vel bare være chipsetdrivere som trengs, og de går jeg ut fra er installert allerede. Av manualen forstår jeg at det ikke skal være nødvendig å aktivere noe i BIOS heller. Så det er nok bare å plugge i og ta dem i bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå