SilentNET Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Jeg kjøpte meg for ca en uke siden en AMD Athlon XP 1600+ og et EpoX hovedkort. Dette var bare fryd å gammen når jeg i går var på posten å hentet delene. Bestilte Epox ifra Databutikken.com å resten ifra Komplett.no. Jeg vet hva mange har sagt om Databutikken.com, men jeg mener fortsatt at de har god service å fine priser. I trass at festene på socketen faktisk knekte under presset å dette førte til at min XP brente seg ganske kraftig.. Pc'n har ikke virket etter dette, naturlig nok, men jeg vet ikke om det er noe mulighet til å levere tilbake å få igjen på garantien siden jeg har deler ifra to forskjellige butikker å at jeg satte sammen dette selv. Er i alle fall siste gangen jeg kjøper AMD. Uansett hva som skjer så har jeg bestilt en P4 Northwood 512 1.8GHz Boxed + nytt HK som støtter dette. Hadde vært fint om jeg kunne fått levert tilbake det defekte hovedkortet i alle fall, da festene på socketen skal holde å dette egentlig ikke kan regnes som uansvarlig bruk.. Prosessoren blir det vel verre med siden Komplett.no ikke kan vite noe om HK. Er det noen som har vært borti noe av det samme som kan gi meg et lite tips? Maskinen var oppe å virket å jeg hadde akkurat rukket å installere WinNT5 å service pack 2. Stakk opp for å spise mat å kom ned igjen til ødelagt pc.. Lenke til kommentar
staljin Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Hei, Jeg har vært bort i noe lignende med CPU. Kjøpte en Duron og Asus HK fra ITbutikken og etter flere kjølerbyttinger ble kjernen knekt + at en beskytelsepute var revet av + at jeg griste med Arctic Silver pasta og kortsluttet L1 broene. Sendte in og fikk en ny CPU etter 8 uker. CPU vil jeg i hverfall prøve med. Har lest et par ganger om folk som fikk ny CPU akkurst fra Komplett etter å ha svidd den (CPU). HK ville jeg prøve med oxo. Sjansen er lite, men man vet aldri. Hilsen Staljin P.S. Jeg tror ikke at Kompletsin returssaksbehandling har noe med HK å gjøre. [ Denne Melding var redigert av: staljin på 2002-01-11 04:57 ] Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 11. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2002 Javel, takk skal du ha! Kontakter Komplett.no så snart jeg kan angående dette jeg da. For det blir vel lett bråk om jeg bare sender den inn, eller var det det du gjorde?Datorbutikken.com kan jeg vel også kontakte.. Skader ikke å prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå