Tee2428 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Heisann Alle Sammen. Jeg har en del kort jeg ikke har brukt for, og ønsker derfor å bytte med noen jeg ønsker meg. De jeg har er: Brann: Kenneth Udjus Rosenborg: Øyvind Storflor, Michael K. Jamtfall VIF: Jørgen Horn, Glenn N. Roberts, Bengt Sæternes, Mohammed Fellah Bodø/Glimt: Ruben Imingen, Daniel Blomgren, Randal Brenes(3), Ivar Andreas Forn(2), Mounir Hamoud, Tani Stafsula Molde: Daniel B. Hestad, Thomas Holm, Tommy E. Møster, thomas Mork, Mattias Mostrøm Stabæk: Jan Tømmernes(3), Espen Nystuen, Tommy Stenersen, Inge A. Olsen, Espen Olsen, Morten M. Skjønsberg Aalesund: Haraldur F. Gudmundsson, Trond Fredriksen, Benjamin Kibebe, Andreas Lie(2), Johan Arneng, Petter O. Larsen Tromsø: Sead Ramovic(2), Helge Haugen, Ruben Y. Jenssen, Kevin larsen, Douglas Sequeira, Morten O. Moldskred, Thomas B. Braaten, Sigurd Rushfeldt, Tommy Knarvik Fredrikstad: Agim Shabani(2), Tarik Elyounoussi, Kasey Wehrman, Patrik Gerrbrand Strømsgodset: Fredrik L. Nordkvelle, Glenn B. Andersen(2), Adam L. Kwarasey, Alexander Aas, Thomas Finstad, Peter Kovacs, Espen Johnsen Viking: Birkir Bjarnason, Vidar Nisja, Hannes Sigurdsson Lyn: Eddie Gustafsson Dette er da de jeg har til bytte. Noen eksempler på hva jeg ønsker er: Lillestrøm: Frode Kippe, Espen søgård, Pål S. Andresen, Arild Sundgot, Marius Johnsen, Magnus Myklebust, Otto Fredriksson, Vidar Riseth Brann: Huseklepp, Oppdal Stabæk: Daniel Nanskog, Alanzinhio, Veigar P. Gunnarsson VIF: Martin Andresen, Jarl A. Storbæk, Kristoffer Hæstad, Mohammed Abdellaoue Så kom igjen, kom med bud og forslag, er åpen for gode handler PS: VIL IKKE HA 07-KORT!!!!! Lenke til kommentar
oyvind36 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Heisann Alle Sammen. Jeg har en del kort jeg ikke har brukt for, og ønsker derfor å bytte med noen jeg ønsker meg. De jeg har er: Brann: Kenneth Udjus Rosenborg: Øyvind Storflor, Michael K. Jamtfall VIF: Jørgen Horn, Glenn N. Roberts, Bengt Sæternes, Mohammed Fellah Bodø/Glimt: Ruben Imingen, Daniel Blomgren, Randal Brenes(3), Ivar Andreas Forn(2), Mounir Hamoud, Tani Stafsula Molde: Daniel B. Hestad, Thomas Holm, Tommy E. Møster, thomas Mork, Mattias Mostrøm Stabæk: Jan Tømmernes(3), Espen Nystuen, Tommy Stenersen, Inge A. Olsen, Espen Olsen, Morten M. Skjønsberg Aalesund: Haraldur F. Gudmundsson, Trond Fredriksen, Benjamin Kibebe, Andreas Lie(2), Johan Arneng, Petter O. Larsen Tromsø: Sead Ramovic(2), Helge Haugen, Ruben Y. Jenssen, Kevin larsen, Douglas Sequeira, Morten O. Moldskred, Thomas B. Braaten, Sigurd Rushfeldt, Tommy Knarvik Fredrikstad: Agim Shabani(2), Tarik Elyounoussi, Kasey Wehrman, Patrik Gerrbrand Strømsgodset: Fredrik L. Nordkvelle, Glenn B. Andersen(2), Adam L. Kwarasey, Alexander Aas, Thomas Finstad, Peter Kovacs, Espen Johnsen Viking: Birkir Bjarnason, Vidar Nisja, Hannes Sigurdsson Lyn: Eddie Gustafsson Dette er da de jeg har til bytte. Noen eksempler på hva jeg ønsker er: Lillestrøm: Frode Kippe, Espen søgård, Pål S. Andresen, Arild Sundgot, Marius Johnsen, Magnus Myklebust, Otto Fredriksson, Vidar Riseth Brann: Huseklepp, Oppdal Stabæk: Daniel Nanskog, Alanzinhio, Veigar P. Gunnarsson VIF: Martin Andresen, Jarl A. Storbæk, Kristoffer Hæstad, Mohammed Abdellaoue Så kom igjen, kom med bud og forslag, er åpen for gode handler PS: VIL IKKE HA 07-KORT!!!!! Håper det ikke er forsent å by. Det er vel 08 kort? Jeg byr: Stefanutto for Udjus og Nordkvelle Opdal for Gustafson Alanzinho for Storbæk og Sjønsberg Lenke til kommentar
McLino Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Æ har LSK: Otto Fredrikson, Vidar Riseth, Espen Søgård. VIF: Mohammed Abdellaoue, Doffen. Byttes mot: TIL: Helge Haugen, AAFK: Haraldur Gudmunson, MFK: Daniel B. Hestad, Thomas Holm, LYN: Eddie Gustafsson Håper på positivt svar Lenke til kommentar
Tee2428 Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Æ har LSK: Otto Fredrikson, Vidar Riseth, Espen Søgård. VIF: Mohammed Abdellaoue, Doffen. Byttes mot: TIL: Helge Haugen, AAFK: Haraldur Gudmunson, MFK: Daniel B. Hestad, Thomas Holm, LYN: Eddie Gustafsson Håper på positivt svar Heisann. Det hørtes ut som et bytte jeg liker Det er en avtale. Men hvordan byttes kortene her? Lenke til kommentar
sapi Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Æ har LSK: Otto Fredrikson, Vidar Riseth, Espen Søgård. VIF: Mohammed Abdellaoue, Doffen. Byttes mot: TIL: Helge Haugen, AAFK: Haraldur Gudmunson, MFK: Daniel B. Hestad, Thomas Holm, LYN: Eddie Gustafsson Håper på positivt svar Heisann. Det hørtes ut som et bytte jeg liker Det er en avtale. Men hvordan byttes kortene her? kortene byttes gjennom posten Lenke til kommentar
oyvind36 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Æ har LSK: Otto Fredrikson, Vidar Riseth, Espen Søgård. VIF: Mohammed Abdellaoue, Doffen. Byttes mot: TIL: Helge Haugen, AAFK: Haraldur Gudmunson, MFK: Daniel B. Hestad, Thomas Holm, LYN: Eddie Gustafsson Håper på positivt svar Heisann. Det hørtes ut som et bytte jeg liker Det er en avtale. Men hvordan byttes kortene her? Nytt bud: Stefanutto og Sungodt for Udjus og Nordkvelle Opdal for Gustafson Alanzinho og Riseth for Storbæk og Sjønsberg Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg