Gå til innhold

Mange kort til bytte (Vanlige)

Anbefalte innlegg

Heisann Alle Sammen. Jeg har en del kort jeg ikke har brukt for, og ønsker derfor å bytte med noen jeg ønsker meg.

De jeg har er:

Brann: Kenneth Udjus

Rosenborg: Øyvind Storflor, Michael K. Jamtfall

VIF: Jørgen Horn, Glenn N. Roberts, Bengt Sæternes, Mohammed Fellah

Bodø/Glimt: Ruben Imingen, Daniel Blomgren, Randal Brenes(3), Ivar Andreas Forn(2), Mounir Hamoud, Tani Stafsula

Molde: Daniel B. Hestad, Thomas Holm, Tommy E. Møster, thomas Mork, Mattias Mostrøm

Stabæk: Jan Tømmernes(3), Espen Nystuen, Tommy Stenersen, Inge A. Olsen, Espen Olsen, Morten M. Skjønsberg

Aalesund: Haraldur F. Gudmundsson, Trond Fredriksen, Benjamin Kibebe, Andreas Lie(2), Johan Arneng, Petter O. Larsen

Tromsø: Sead Ramovic(2), Helge Haugen, Ruben Y. Jenssen, Kevin larsen, Douglas Sequeira, Morten O. Moldskred, Thomas B. Braaten, Sigurd Rushfeldt, Tommy Knarvik

Fredrikstad: Agim Shabani(2), Tarik Elyounoussi, Kasey Wehrman, Patrik Gerrbrand

Strømsgodset: Fredrik L. Nordkvelle, Glenn B. Andersen(2), Adam L. Kwarasey, Alexander Aas, Thomas Finstad, Peter Kovacs, Espen Johnsen

Viking: Birkir Bjarnason, Vidar Nisja, Hannes Sigurdsson

Lyn: Eddie Gustafsson

Dette er da de jeg har til bytte.

Noen eksempler på hva jeg ønsker er:

Lillestrøm: Frode Kippe, Espen søgård, Pål S. Andresen, Arild Sundgot, Marius Johnsen, Magnus Myklebust, Otto Fredriksson, Vidar Riseth

Brann: Huseklepp, Oppdal

Stabæk: Daniel Nanskog, Alanzinhio, Veigar P. Gunnarsson

VIF: Martin Andresen, Jarl A. Storbæk, Kristoffer Hæstad, Mohammed Abdellaoue

Så kom igjen, kom med bud og forslag, er åpen for gode handler ;)

PS: VIL IKKE HA 07-KORT!!!!!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Heisann Alle Sammen. Jeg har en del kort jeg ikke har brukt for, og ønsker derfor å bytte med noen jeg ønsker meg.

De jeg har er:

Brann: Kenneth Udjus

Rosenborg: Øyvind Storflor, Michael K. Jamtfall

VIF: Jørgen Horn, Glenn N. Roberts, Bengt Sæternes, Mohammed Fellah

Bodø/Glimt: Ruben Imingen, Daniel Blomgren, Randal Brenes(3), Ivar Andreas Forn(2), Mounir Hamoud, Tani Stafsula

Molde: Daniel B. Hestad, Thomas Holm, Tommy E. Møster, thomas Mork, Mattias Mostrøm

Stabæk: Jan Tømmernes(3), Espen Nystuen, Tommy Stenersen, Inge A. Olsen, Espen Olsen, Morten M. Skjønsberg

Aalesund: Haraldur F. Gudmundsson, Trond Fredriksen, Benjamin Kibebe, Andreas Lie(2), Johan Arneng, Petter O. Larsen

Tromsø: Sead Ramovic(2), Helge Haugen, Ruben Y. Jenssen, Kevin larsen, Douglas Sequeira, Morten O. Moldskred, Thomas B. Braaten, Sigurd Rushfeldt, Tommy Knarvik

Fredrikstad: Agim Shabani(2), Tarik Elyounoussi, Kasey Wehrman, Patrik Gerrbrand

Strømsgodset: Fredrik L. Nordkvelle, Glenn B. Andersen(2), Adam L. Kwarasey, Alexander Aas, Thomas Finstad, Peter Kovacs, Espen Johnsen

Viking: Birkir Bjarnason, Vidar Nisja, Hannes Sigurdsson

Lyn: Eddie Gustafsson

Dette er da de jeg har til bytte.

Noen eksempler på hva jeg ønsker er:

Lillestrøm: Frode Kippe, Espen søgård, Pål S. Andresen, Arild Sundgot, Marius Johnsen, Magnus Myklebust, Otto Fredriksson, Vidar Riseth

Brann: Huseklepp, Oppdal

Stabæk: Daniel Nanskog, Alanzinhio, Veigar P. Gunnarsson

VIF: Martin Andresen, Jarl A. Storbæk, Kristoffer Hæstad, Mohammed Abdellaoue

Så kom igjen, kom med bud og forslag, er åpen for gode handler ;)

PS: VIL IKKE HA 07-KORT!!!!!

Håper det ikke er forsent å by.

Det er vel 08 kort?

Jeg byr:

Stefanutto for Udjus og Nordkvelle

Opdal for Gustafson

Alanzinho for Storbæk og Sjønsberg

Lenke til kommentar

Æ har LSK: Otto Fredrikson, Vidar Riseth, Espen Søgård.

VIF: Mohammed Abdellaoue, Doffen.

Byttes mot: TIL: Helge Haugen, AAFK: Haraldur Gudmunson, MFK: Daniel B. Hestad, Thomas Holm,

LYN: Eddie Gustafsson

Håper på positivt svar

Lenke til kommentar

Byttes mot: TIL: Helge Haugen, AAFK: Haraldur Gudmunson, MFK: Daniel B. Hestad, Thomas Holm,

Håper på positivt svar

Heisann. Det hørtes ut som et bytte jeg liker :) Det er en avtale. Men hvordan byttes kortene her?

Lenke til kommentar

Håper på positivt svar

Heisann. Det hørtes ut som et bytte jeg liker :) Det er en avtale. Men hvordan byttes kortene her?

kortene byttes gjennom posten

Lenke til kommentar

Håper på positivt svar

Nytt bud:

Stefanutto og Sungodt for Udjus og Nordkvelle

Opdal for Gustafson

Alanzinho og Riseth for Storbæk og Sjønsberg

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...