Fylla Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Heisann, fikk en ubehagelig melding på skjermen når jeg kom hjem fra jobb og det viste seg til slutt at Skjermkort kjøleren (plast vifte selv montert) hadde smeltet seg på selve skjermkortet og det viste seg at kortet var ødelagt! sjekket opp med garanti osv. men viste seg at siden jeg hadde montert annen kjøler på kortet så kunne jeg ikke få erstatning. så er på utkik etter nytt PCI Express kort som egner seg til mitt bruk som f.eks wow,bf2 å slike spill.. noen forslag til kort? pris klasse 1500,- / 2000,- Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 9600 GT eller 8800 GT ser ut som eit godt valg for deg. Du kan jo og sjå på 3870 elr 3850 skjermkorta til ati. Men ein av dei to første skal vere gode valg. link 9600 http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=101350 8800 http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=93181 Du finner sikkert billigere kort( Prisguiden ), men dette var berre to eksempel. Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Ville personlig ha gått for et 8800GT med en stillegående kjøler. Lenke til kommentar
Fylla Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 ok, går for 8800GT kortet, hadde noen Deler liggende som jeg skal bytte ut samtidig som skjermkortet. så det jeg nå lurer på om alle disse delene passer 100% inkludert skjermkortet, må være litt sikker her har brent meg før på dette =) Hovedkortet Cpu Minne Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 ok, går for 8800GT kortet, hadde noen Deler liggende som jeg skal bytte ut samtidig som skjermkortet.så det jeg nå lurer på om alle disse delene passer 100% inkludert skjermkortet, må være litt sikker her har brent meg før på dette =) Hovedkortet Cpu Minne Det der skal vel funke ilag ja... Lenke til kommentar
Fylla Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 ok da slipper jeg å bestille nytt... men forslag til PSU som takler skjermkortet og de andre komponentene? Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 ok da slipper jeg å bestille nytt...men forslag til PSU som takler skjermkortet og de andre komponentene? Enhver 450+ Watt strømforsyning som leverer +30 Ampere på 12 Volten skulle vel være grei nok for det oppsettet. Kan personlig anbefale Mist 600W. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå