Gå til innhold

Mortal Kombat vs. DC Universe


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
The game will have more features, take advantage of motion-sensing controllers and “try to introduce as many new characters as possible”.

 

Les den setningen igjen noen ganger og tenk etter. "motion-sensing controllers". Og det er ikke på Wii? :eek:

PS3....

 

folk glemme heletidev at SixAxis controllern har det..

(som så og si INGEN spill bruker)

Lenke til kommentar
The game will have more features, take advantage of motion-sensing controllers and “try to introduce as many new characters as possible”.

 

Les den setningen igjen noen ganger og tenk etter. "motion-sensing controllers". Og det er ikke på Wii? :eek:

PS3....

 

folk glemme heletidev at SixAxis controllern har det..

(som så og si INGEN spill bruker)

De fleste utviklere ble vel litt skremt etter Lair-affæren..

Lenke til kommentar
Har du prøvd sixaxis egentlig? Motion sensingen er helt klin likt på sixaxis som wiimoten.

Ikke si noe du ikke veit plz :/

 

Dette er tullprat. Det er to helt forskjellige måter å måle bevegelsene på.

 

Hva som er best får fanboisa mase om, men det er langt fra det samme.

Lenke til kommentar
Har du prøvd sixaxis egentlig? Motion sensingen er helt klin likt på sixaxis som wiimoten.

Ikke si noe du ikke veit plz :/

Huff... Den dagen man kan gjøre det samme med Wiimoten på Sixaxiskontrollen så hadde det vært noe.

Uansett, håper de ikke gjør som forige MK, det synes jeg var latterlig. Men Sub-Zero vs Batman, eller Superman vs Scorpion? Haha! Det er egentlig dømt til å bli kult :)

Endret av dorR
Lenke til kommentar

SixAxis og Wiitmoten er klin lik? :lol:

 

Håper egentlig de tar til vettet og ikke har med Supermann, Green Lantern og Martian Manhunter da disse er direkte idiotiske i spillsammenheng. Supermann er udødelig, usårbar og alt det der - med mindre han utsettes for kryptonitt. Green Lantern har det kraftigste våpenenet i universet til rådighet og kan gjøre hva han vil - så lenge fiendene ikke har noe gult på seg (og vil slite mot Scorpion, for å si det mildt.) :p Martian Manhunter på sin side er også ganske udødelig, men tåler ikke ild? Manhunter mot Blaze ville jo blitt litt kjipt. :p

Lenke til kommentar
SixAxis og Wiitmoten er klin lik? :lol:

 

Håper egentlig de tar til vettet og ikke har med Supermann, Green Lantern og Martian Manhunter da disse er direkte idiotiske i spillsammenheng. Supermann er udødelig, usårbar og alt det der - med mindre han utsettes for kryptonitt. Green Lantern har det kraftigste våpenenet i universet til rådighet og kan gjøre hva han vil - så lenge fiendene ikke har noe gult på seg (og vil slite mot Scorpion, for å si det mildt.) :p Martian Manhunter på sin side er også ganske udødelig, men tåler ikke ild? Manhunter mot Blaze ville jo blitt litt kjipt. :p

 

 

Helt enig med det du sier. Men dessverre så har jeg en sterk følelse av at vi kommer til å se i alle fall supermann i spillet. Jeg mener, dette er jo et klart forsøk på å cashe inn på DC lisensen og da vil de vel bruke de mest populære karakterene. Det regner jeg med da.

 

Flash og Wonder woman er vel også selvskrevne. Vel, sikkert hele Justice League.

Lenke til kommentar

Hele Justice League? Hehe, det er mange, det. ;) Men jeg vil tippe hele den originale JLA er med (Superman, Batman, Wonder Woman, Green Arrow, Green Lantern, The Flash, Aqua Man, Martian Manhunter) i tillegg til Robin og/eller Nightwing. Av skurker kan vi bare gjette, men en rekke Batman-skurker som Joker, Penguin, The Riddle og Catwoman er nok med.

 

Når det gjelder Mortal Kombat folk er det mer usikkert da de restarter hele franchisen, men siden Sub-Zero er med vil jeg anta Scorpion er med om de beholder den historien. (Sub-Zero drepte hele familien til Scorpion, så Scorpion kom tilbake fra de døde for å ta hevn). Lui Kang har alltid vært populært, og Kung Lao fikk sin egen tv-serie og filmer. (Mortal Kombat Conquest). Men bortsett fra de fire er det ganske usikkert.

 

Skjønt Scorpion prøvde jo en annen karriere, så det er usikkert om han har tid til å bli med denne gangen: http://www.youtube.com/watch?v=d4LC4-SCQQg

 

:p

Lenke til kommentar
Hele Justice League? Hehe, det er mange, det. ;) Men jeg vil tippe hele den originale JLA er med (Superman, Batman, Wonder Woman, Green Arrow, Green Lantern, The Flash, Aqua Man, Martian Manhunter) i tillegg til Robin og/eller Nightwing. Av skurker kan vi bare gjette, men en rekke Batman-skurker som Joker, Penguin, The Riddle og Catwoman er nok med.

 

Jepp, mente orginale JLA :)

 

Men, når jeg tenker meg om, det er jo ikke store problemet at feks supermann sloss mot sub-zero. Greit nok, supermann er udødelig, men sub zero er jo fra helvete hehe.

Lenke til kommentar

Nei, Sub-Zero er faktisk en vanlig mann og får kreftene fra en amulett. Du tenker på Scorpion. Han var også en vanlig mann før Sub-Zero drepte ham og hele familien hans, så Scorpion dro tilbake fra helvete for å ta hevn. Noe som igjen førte til at broren til Sub-Zero dukket opp i Mortal Kombat 2 for å ta hevn på Scorpion for å ha drept den første Sub-Zero og så videre. Litt såpe det der, men, men. :p

Lenke til kommentar
Nei, Sub-Zero er faktisk en vanlig mann og får kreftene fra en amulett. Du tenker på Scorpion. Han var også en vanlig mann før Sub-Zero drepte ham og hele familien hans, så Scorpion dro tilbake fra helvete for å ta hevn. Noe som igjen førte til at broren til Sub-Zero dukket opp i Mortal Kombat 2 for å ta hevn på Scorpion for å ha drept den første Sub-Zero og så videre. Litt såpe det der, men, men. :p

 

Haha, dæven. Trudde det var samme Sub Zero hele tiden jeg :p Følger ikke så mye med på historien i slossespill hehe. Men, ja det stemmer vel at det var Scorpion jeg mente.

 

Uansett, så burde vel en fra helvete kunne hamle opp med Supermann?

 

PS: Leste i en artikkel på eurogamer at det blir 10 karakterer fra hver side. Så 10 MK og 10 DC. Supermann og Scorpion er bekreftet der.

Endret av Book
Lenke til kommentar

Først sier de at "om du tenker på en fra DC er han/hun nesten garantert med", og så sier de at det kun er ti fra DC og ti fra MK med? Øh.... Jeg nevnte ti helter i farten pluss noen Batman-skurker, så vi er allerede langt over grensen. Dessuten har vi jo Batgirl, Elongated Man, Plastic Man, The Atom. Hawk, Hawkgirl og drøssevis av andre som Dr Midnight, Hourman, Black Canary og... øh, begynner kanskje å bli litt nerdete, så det holder for nå. :p Blir spennende å se hvem de ender opp med, selv om jeg har null forhåpninger til selve spillet. Hadde de i det minste hatt enten MK eller DC kunne det blitt brukbart, men å slå sammen de to franchisene vil nok aldri fungere. De kan jo ha flaks, men jeg tviler. Selv "ren" Mortal Kombat har jo ikke akkurat vært det helt store siden det tredje, selv om Deception var ganske bra. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...