Robin B Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Hyggelig at det var den veien de forandret hastigheten siden jeg har bestilt 2 stykker. http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...17&GrpID=9&s=pl Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Billig og bra! Men jeg håper på TwinMOS PC4xxx innen Clawhammer kommer. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Lurer på en ting. Er denne PC3200 så mye dårligere enn de andre? Den er jo mye billigere... Tenkte meg ned på komplett å kjøpe den etterpå.. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Den er nok en del dårligere når det kommer til overklokking fordi det er en Noname brikke. Merkebrikker som TwinMOS og Corsair er mye mer villige når det kommer til klokking. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Spander heller på deg en Twinmos/winbond, det er jo ikke mange kronene i forskjell. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Spander heller på deg en Twinmos/winbond, det er jo ikke mange kronene i forskjell. OK har valgt å gå for Twinmos. PS: leste også testen på www.ocshoot.no Takk for svar! Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 Den jeg har nå er en Pc 3200 512 Mb Twinmos med Twinmos chips,den klarer fint 224 Fsb med Cl 2.0-3-3-4. Over der er det ikke stabilt men finner det snart ut med Pc 3700 brikker. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå