Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ingen kald luft i varmeapparat på peugeot 306 xtdt

tigon

Anbefalte innlegg

Jeg har en 1996 mod Peugeot 306 xtdt som jeg ikke får kald luft i varmeapparatet på.

Jeg har forøvring AC, og elektronisk styring av spjeldet som åpner og lukker for varm/kald luft.

Hvis jeg regulerer mellom kald og varm hører jeg at motoren som styrer spjeldet går.

Er det noen som har vært bort i tilsvarende? En termostat eller noe? Jeg har søkt en del på nettet uten å finne noe løsning.

Jeg håper jeg slipper å demontere hele interiøret for å komme meg inn og få sjekka spjeldet.

Har også snakket med Algaard uten å få noen tips.

Hjeeeeeeeeeeeeelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det må jo være et eller annet spjeld som ikke lukker eller åpner. Siden motoren går, så kan det være spjeldet som ikke fungerer/samkjøres med motoren.

Vil anbefale deg å skru deg inn og undersøke.

Uff. Akkurat det jeg håpet på å slippe. Tror det går mange mange timer å skru seg inn, en kamerat som jobber på verksted snakket om en 6-7 timer..

Lenke til kommentar
Det må jo være et eller annet spjeld som ikke lukker eller åpner. Siden motoren går, så kan det være spjeldet som ikke fungerer/samkjøres med motoren.

Vil anbefale deg å skru deg inn og undersøke.

Uff. Akkurat det jeg håpet på å slippe. Tror det går mange mange timer å skru seg inn, en kamerat som jobber på verksted snakket om en 6-7 timer..

Hørtes veldig mye ut, men hvis han kjenner til bil-merket, så vet han vel hva han snakker om...

Endret av LiamH
Lenke til kommentar

han skrur vel mest toyota, men han snakket om en peugeot boxer som hadde samme feil, da hadde de brukt 9 timer for å demontere, fikse feilen og skru sammen igjen. Men uansett, nå har jeg solgt bilen med feilen :D . Bare synd at jeg fikk 8000 mindre for den med den feilen. Takk for svar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...