Fredrik_89 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Jeg får ikke betalt på ps network, dette fordi jeg ikke finner ut hvordan man skriver "Å", derfor blir kredittinformasjonen(navnet mitt) feil. Er det noen som vet hvordan man får skrevet "Å" på ps network? Det er garantert et fryktelig dumt spørsmål, men jeg vil være veldig takknemlig for svar Endret 18. april 2008 av Fredrik_89 Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Du trykker enten L2 eller R2. Jeg husker ikke hvilken, men den ene gir spesialtegn og den andre æøå og den slags. Lenke til kommentar
Fredrik_89 Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Når jeg trykker L2 skjer det ingenting, når jeg trykker R2 går den over til store bokstaver. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg skrev etternavnet mitt (øvstebø) med oe, trengte ikke bruke Ø.. Sikker på at det er problemet? Lenke til kommentar
Fredrik_89 Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Jeg er ganske sikker på det ja, men jeg kan jo prøve det. Men Å blir da AA eller? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Ja, i etternavnet mitt, har jeg en Ø, da bare bruker jeg O, og det går helt fint. Så sannsynligvis så godkjenner Visa'et ditt enten bare å bruke A, eller AA.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå