nomore Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hei, Eg har et enkeltmannsforetak som det er ingen aktivitet i. Dette ble opprettet for å kunne ha muligheten til å fakturere for mindre oppdrag eg gjør for bekjente(og bedriftene dems). Pga høyere lønn og mer overtid i min primære stilling har det derfor så og si ikke vært aktivitet i foretaket mitt. Derfor ønsker eg nå å slette dette foretaket. Men, dersom eg ønsker å starte et nytt ENK i fremtiden, er eg forhindret fra å gjøre dette siden eg allerede har startet ett foretak? Det høres helt sikkert dumt ut. Eg vet man kan registrere andre selskapsformer flere ganger, men ble litt usikker på dette med ENK. Dersom man bare får en mulighet vil eg ikke slette det Takker for svar på mitt dumme spørsmål Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Man kan kun ha ett enmannsforetak, men sletter man det man har, så vil man allikevel ha muligheten til å starte et nytt senere. Men jeg skjønner ikke hvorfor du vil slette det? Du har jo ikke noe kostnad av og bare ha et EMF uten noe aktivitet. Informasjon om sletting her: http://bedin.no/php/d_emneside/cf/hApp_101...rent_10/hDKey_1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå