JC81 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Har en norsk Wii-konsoll. Stemmer det at jeg da ikke kan spille Wii-spill kjøpt på VGP? Eller finnes det en løsning rundt dette uten å måtte modifisere konsollen? Hvis det finnes en måte rundt denne sperren uten hardware-fix, hvordan vil f.eks. Mario Kart fungere hvis man ønsker å spille online? Altså hvis man har norsk konsoll og US-spill? Kobles man da opp mot en US-server? Endret 18. april 2008 av jcnorway Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Du kan velge og kjøre mot folk fra ditt kontinent venner eller hele verden. Så om du har venner med mk i norge går det ja. Vet ikke med kontinent greia. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Uten å være 100% sikker så tror jeg spillet henter ditt "kontinent" utifra Wii instillingene dine, og ikke hvilken region spillet er. ikke skyt meg om jeg tar feil... Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hmm... du kan ikke spille spill kjøpt i Canada (som jeg antar at spillbutikken er i) med en norsk konsoll. Spillene er jo låst til region, Norge har region 2 og Canada har vel region 1, med andre ord vil du ikke få spilt spill kjøpt fra Canada uten hardware modifisering (pr. idag). Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hmm... du kan ikke spille spill kjøpt i Canada (som jeg antar at spillbutikken er i) med en norsk konsoll. Spillene er jo låst til region, Norge har region 2 og Canada har vel region 1, med andre ord vil du ikke få spilt spill kjøpt fra Canada uten hardware modifisering (pr. idag). Har du hørt om Wii Freeloader????? Lenke til kommentar
master_al Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Har en norsk Wii-konsoll. Stemmer det at jeg da ikke kan spille Wii-spill kjøpt på VGP? Eller finnes det en løsning rundt dette uten å måtte modifisere konsollen? Hvis det finnes en måte rundt denne sperren uten hardware-fix, hvordan vil f.eks. Mario Kart fungere hvis man ønsker å spille online? Altså hvis man har norsk konsoll og US-spill? Kobles man da opp mot en US-server? Akkurat Mario Kart Wii funker ikke uansett, ikke engang med freeloader. Men f.eks. Super Smash Bros Brawl kan du kjøpe sammen med freeloader, da vil det funke. Problemet med Freeloader er at en oppdatering i fremtiden vil kanskje gjøre det umulig å bruke den mer. Endret 18. april 2008 av master_al Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå