Bakke Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Robert Zemeckis er tilbake med en film om store helter og en animert, naken Angelina Joline. Les mer Lenke til kommentar
myhken Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Denne filmen var utrolig dårlig. Så den for noen uker siden, og ble mega skuffa. Holdt på å slå av filmen en rekke ganger, men så den ferdig til slutt. Og scenen med Angelina Joline er ikke mye å skryte av. Gir den terningkast 2/10.... Lenke til kommentar
MRN Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 På Facebook, applikasjonen Movies, gav jeg den 4 stjerner (av 5 mulige). Gjennomsnittet av 320 som har gitt terningkast, er 3,5 stjerner. Altså ikke en dårlig film. Har ikke sjekka imdb.com dog... Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Denne filmen var utrolig dårlig. Så den for noen uker siden, og ble mega skuffa. Holdt på å slå av filmen en rekke ganger, men så den ferdig til slutt. Og scenen med Angelina Joline er ikke mye å skryte av. Gir den terningkast 2/10.... :!: Har ikke sett den enda, men tror kanskje jeg skal se den i løpet av helga. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Denne filmen var utrolig dårlig. Så den for noen uker siden, og ble mega skuffa. Holdt på å slå av filmen en rekke ganger, men så den ferdig til slutt. Og scenen med Angelina Joline er ikke mye å skryte av. Gir den terningkast 2/10.... "Terningkast" 2 av 10? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Filmen hadde sine øyeblikk (for gutta blir det vel Angelina....), men det var også noe som manglet. Er vanskelig å sette ord på, men innholdet sto ikke i stil med innpakkingen. Det hele virket forhastet og uferdig, men paradoksalt nok har man jo brukt endel tid på denne filmen. Alt i alt en skuffelse, da jeg hadde forventet mer enn en middelmådig film Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Uansett hvor ufattelig flott CGI de lager virker det som om de ALDRI vil klare å få til ansikter, og særlig utrykk når de snakker. Det var så stivt og dårligt, men alt annet visuelt i filmen var helt fantastisk! Av og til lurte jeg på om ting var ekte. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Skal jo sies at endel innen animasjonssjangeren er sterkt uenig i at dette skal kalles animasjon. Man har jo spilt inn med ekte skuespillere og så "lagt til". Derfor litt merkelig at ansiktene ble så "livløse" som de ble. Det var her det skortet desidert mest, da så mye ellers var så bra, rent visuelt. For min egen del så er det for animasjon å regne. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 "Terningkast" 2 av 10? hehe, karakteren 2/10 kanskje...ble litt feil det der ja. Men uansett, en dårlig film i mine øyne. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Så den nettopp. Dårlige greier... 3/10 Lenke til kommentar
asad Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Hva snakker dere om? Den var jo helt konge! Men jeg så den i 3D på kino, der skjermen var 30 meter bred og 20 mete høy. Helt annen opplevelse da tenker jeg. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Jeg så den på samme måte som asad, i 3D. Det var heftig, og jeg likte filmen godt. God underholdning! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Hva snakker dere om? Den var jo helt konge! Men jeg så den i 3D på kino, der skjermen var 30 meter bred og 20 mete høy. Helt annen opplevelse da tenker jeg. Det skal visst være en helt annen opplevelse. Det var jo deler av poenget med hele prosjektet. Men det er jo til fattig trøst for over 90% av de som ser filmen, som nok gjøre det hjemme i sofakroken Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Hva snakker dere om? Den var jo helt konge! Men jeg så den i 3D på kino, der skjermen var 30 meter bred og 20 mete høy. Helt annen opplevelse da tenker jeg. Det skal visst være en helt annen opplevelse. Det var jo deler av poenget med hele prosjektet. Men det er jo til fattig trøst for over 90% av de som ser filmen, som nok gjøre det hjemme i sofakroken Blir sikkert litt mer sving da, men innholdet blir jo det samme... Det samme kjedelige... Lenke til kommentar
kalli Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Syntes denne filmen var utrolig kul jeg da Fet action, fet historie, digg dame... Trenger man mer? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Ikke noe jeg likte. Så den på den lokale kinoen, riktignok ikke i 3D, og jeg var småsliten. Oppfattet hele filmen som temmelig slitsom, ble rett og slett drittlei av all skrikingen. (Dessuten ble det veldig overdrevet. Godt mulig at det er poenget med heltediktningen, men likevel.) Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 Likte ikke filmen. Pacingen var helt merkelig, og slutten var anti-klimatisk. Animasjonene var fine de, men filmen i seg selv fortjener ingenting skryt. Så den på kino med skikkelig lyd og bilde, bare så det er sagt. Angelina i gull var nice tho Selv om hun er å se avkledd i større og mer realistisk grad i andre filmer. Lenke til kommentar
held hofftage Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 Vel, merket en feil i den filmen : Danmark rundt 800-1000-tallet. Hva er sannsynligheten for at dem hadde fjell som var enorme når Danmarks høyeste fjell er 150 meter ellerno den dag i dag? Lenke til kommentar
kalli Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 Vel, merket en feil i den filmen : Danmark rundt 800-1000-tallet. Hva er sannsynligheten for at dem hadde fjell som var enorme når Danmarks høyeste fjell er 150 meter ellerno den dag i dag? Hehe, tenkte faktisk akkurat det samme når jeg så filmen Lenke til kommentar
ow Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 Så den forrige helg og jeg satt hele tiden og venta på at Shrek skulle hoppe frem. Seriøst, er filmen ment å være alvorlig? Er det en satire? Svart komedie? Shrek 4 B-roll? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg