cheese doodles Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 sleif: Det meste kan trenes opp, unntatt fargesyn Jeg har en fetter som fikk bedre syn etter et besøk hos en dyktig akupunktør. I hans tilfelle gjaldt det kun å kunne legge fra seg brillene, men i et tilfelle hvor drømmen står på spill skader det ikke å prøve selv om det angår fargesyn. Uansett hva, disse "heksene" retter alltid skavanker du ikke visste du hadde. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Mange som får bedre syn ja, men per i dag så er det umulig å fikse fargesynet. Lenke til kommentar
cheese doodles Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Mange som får bedre syn ja, men per i dag så er det umulig å fikse fargesynet. Du sitter vel ikke innerst i gutterommet foran en dataskjerm og definerer hva som er mulig og umulig? Jøss, mann? Jeg har sett folk være lam fra nakken og ned, de kommer totalt håpløse inn til akupunktøren, men etter 5-10 minutter går de ut på egne ben! Nei, jeg kan ikke love deg at disse heksene anno 2008 fikser fargesynet ditt, jeg kan derimot love deg at det aldri blir bedre om du har bestemt deg for akkurat det. Endret 5. juni 2008 av sleif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå