Gå til innhold

Hvor kjøper man dax?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er dette ein spøk? Dusje 1 gang i veka og 1/5 Dax-boks i dagen? I så fall er nok ikkje Flurry sitt estimat med fire år så langt unna sannheten.

 

Dax verkar bra fordi den er ekstremt seig, den er diverre ikkje bra for hår eller hovudbotn. Du er modig om det du skriv faktisk er riktig.

Lenke til kommentar
bare ejg tar masse nokså går nok det bra det koster jo bare 9 kroner så jeg kan jo kjøpe flere bokser

 

altså du vil at vi skal eller mener du virkelig det du skrev ovenfor??

 

for øvrig, jeg begynte å miste hår etter 4 mnd med Dax. Gikk over til Renati og klarte å bremse ned hårfallet.

Lenke til kommentar

Rød Dax er jo døden og få av hender og ut av håret. Skjønner ikke at folk kan bruke den engang.

 

Mange mener Renati er kjempe bra. Når jeg skulle prøve den- syns jeg den var rett og slett Skikkelig dårlig. På kanten til at dax er bedre! Liten boks til stiv pris, ikke noe godt hold i håret og funket rett og slett ikke slik jeg vill at wax/gel skal funke.

 

Dog er Fudge sin Hair shaper rimelig god- men også litt dyr.

 

Gel Wax fra H&M er valget mitt, Definitivt. Billig, funker utrolig bra, lett å få ut av håret, lett å påføre håret- er ikke klissete eller seig på noen måter.

 

Har prøvd omtrent alt fra A-B men H&M sin Gel Wax er best!

Lenke til kommentar
Altså, alle dere som sier at man må "bruke zalo" for å få ut daxen, hvor mange av dere kan skrive under på at dere faktisk har brukt Zalo i håret? Blir det ikke da litt feil å legge skylden for håravfall på dax?

 

Zalo er en fettete samt fettløselig basisk løsning. Den kan i verste fall slite på håret, men ikke skade hodebunnen noe særlig. Den løser derimot opp Daxen.

Du vil få tørr og usunn hodebunn. Håravfall vil eg tru kan forekomme. Zalo er IKKJE bra! Men det er heller ikkje Dax :p

Lenke til kommentar
Mange mener Renati er kjempe bra. Når jeg skulle prøve den- syns jeg den var rett og slett Skikkelig dårlig. På kanten til at dax er bedre! Liten boks til stiv pris, ikke noe godt hold i håret og funket rett og slett ikke slik jeg vill at wax/gel skal funke.

 

Har vel noe med at alle ikke har likt hår?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...