Flurry Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
joakim93 Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 jeg dfusjer 1 gang i uka da og tar 1/5 i hveer dag har ikke pørvd vaske det ut enda fordi dette er den første uka... nå sitter det som et fjell en ejg må ha litt mer i nå..syns den er bra eg Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 jeg dfusjer 1 gang i uka da og tar 1/5 i hveer dag Si adjø til håret ditt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Er dette ein spøk? Dusje 1 gang i veka og 1/5 Dax-boks i dagen? I så fall er nok ikkje Flurry sitt estimat med fire år så langt unna sannheten. Dax verkar bra fordi den er ekstremt seig, den er diverre ikkje bra for hår eller hovudbotn. Du er modig om det du skriv faktisk er riktig. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Du burde begynne å dusje oftere, spesielt hvis du har et så ekstremt forbruk av Dax. Vil uansett ikke anbefale noen å bruke så mye Dax. Om man mister håret får være en annen sak, det har jeg aldri hørt om. Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 joakim93: Prøv å få den av du. Man må jo bruke Zalo for å få den ut av håret hvis man har langt hår, selvom det står på pakken at det er til folk med kort hår. Uanz dusje 1 gang i uka er respekt fra min side. Lenke til kommentar
joakim93 Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 shit står det eg har halv langt hår kanskje 5 centimeter :S i morra kal jeg ta det ut å gå over til first price hår gele den var å billig (L) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 First Price hårgele får du ihvertfall ut, selv om jeg er usikker på om du vil bli fornøyd med resultatet av stylingen. Lenke til kommentar
joakim93 Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 bare ejg tar masse nokså går nok det bra det koster jo bare 9 kroner så jeg kan jo kjøpe flere bokser Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Selv likte jeg veldig godt Dax, siden den har supergood hold, men når man må ty til Zalo så gikk jeg over til KMS og Renati. Dem funker ikke like bra, men det er i hvertfall bedre for håret. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 jeg dfusjer 1 gang i uka da og tar 1/5 i hveer dag har ikke pørvd vaske det ut enda fordi dette er den første uka... nå sitter det som et fjell en ejg må ha litt mer i nå..syns den er bra eg Prøv å dusj mere! Lenke til kommentar
boratsmom Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 bare ejg tar masse nokså går nok det bra det koster jo bare 9 kroner så jeg kan jo kjøpe flere bokser altså du vil at vi skal eller mener du virkelig det du skrev ovenfor?? for øvrig, jeg begynte å miste hår etter 4 mnd med Dax. Gikk over til Renati og klarte å bremse ned hårfallet. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Altså, alle dere som sier at man må "bruke zalo" for å få ut daxen, hvor mange av dere kan skrive under på at dere faktisk har brukt Zalo i håret? Blir det ikke da litt feil å legge skylden for håravfall på dax? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Rød Dax er jo døden og få av hender og ut av håret. Skjønner ikke at folk kan bruke den engang. Mange mener Renati er kjempe bra. Når jeg skulle prøve den- syns jeg den var rett og slett Skikkelig dårlig. På kanten til at dax er bedre! Liten boks til stiv pris, ikke noe godt hold i håret og funket rett og slett ikke slik jeg vill at wax/gel skal funke. Dog er Fudge sin Hair shaper rimelig god- men også litt dyr. Gel Wax fra H&M er valget mitt, Definitivt. Billig, funker utrolig bra, lett å få ut av håret, lett å påføre håret- er ikke klissete eller seig på noen måter. Har prøvd omtrent alt fra A-B men H&M sin Gel Wax er best! Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
thamule Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Altså, alle dere som sier at man må "bruke zalo" for å få ut daxen, hvor mange av dere kan skrive under på at dere faktisk har brukt Zalo i håret? Blir det ikke da litt feil å legge skylden for håravfall på dax? Zalo er en fettete samt fettløselig basisk løsning. Den kan i verste fall slite på håret, men ikke skade hodebunnen noe særlig. Den løser derimot opp Daxen. Du vil få tørr og usunn hodebunn. Håravfall vil eg tru kan forekomme. Zalo er IKKJE bra! Men det er heller ikkje Dax Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Kanskje endre navnet på emnet til "Den store Dax-tråden" ? Edland Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 NEI! dere må ikke bruke dax. Forbanna billig drit. Kjøp ente varer. Da er det bedre å ha 'gris' i håret Lenke til kommentar
B25S Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Mange mener Renati er kjempe bra. Når jeg skulle prøve den- syns jeg den var rett og slett Skikkelig dårlig. På kanten til at dax er bedre! Liten boks til stiv pris, ikke noe godt hold i håret og funket rett og slett ikke slik jeg vill at wax/gel skal funke. Har vel noe med at alle ikke har likt hår? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå