Zeelot Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Halla! Finner ikke rød dax på nille eller dagligvare butikker lenger. Noen som vet hvor det kjøpes? Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Hennes & Mauritz Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 jeg vil anbefale deg å ike bruke den voksen, den er rett og slett fæl. frisørens verste mareritt gå heller for renati Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Mener å huske at du trenger Zalo for å få den ut... Men H&M er stedet du kjøper Dax Lenke til kommentar
Unlimited-_- Skrevet 21. april 2008 Rapporter Del Skrevet 21. april 2008 Du får DAX på H & M!. Jeg brukte selv voksen før, men til slutt tok irritasjonen over. Den er rett og slett umulig å få ut. Til og med salo funker ikke, det trengs 6% får å få den ut. Dermed er Renati: Strong Hold eller Renati: Rock Hard mye bedre. Et lite tips jeg føler du bør ta til deg;) Dessuten holder renati på frisyren lenge nok. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg har faktisk sett flere frisør-salonger som selger og bruker Dax Edland Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 Dei ekstra kronene til Renati eller ID Hair er absolutt verdt det. Dax er kanskje kjekt første gangen, men ikkje bra for håret og vondt å få ut. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 Gel wax fra H&M syntes jeg funker bra til den prisen. Med tanke på at den koster 30/35,- , er den en veldig bra wax. Lett å få ut er det også Anbefales hvis du ikke har prøvd den. Edland Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg bruker Clay Wax fra H&M Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 Renati funker greit i håret, men den lukter jo kattepiss.. Husker jeg satt på skolebussen første gang jeg testet den, og en jente på 3-4 seter bak meg lurte på hva som luktet så j... vondt! Det ble første og siste gangen for å si det sånn! Bruker nå en svart boks bra H&M, husker ikke helt hva den heter..."Sport & ettellerannet" tror jeg det er.. billig og bra.. Clay wax funker også.. Lenke til kommentar
orod Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 Dummeste jeg har hørt at Renati lukter vondt. Hoho. Jeg brukte Dax før, men gikk over til Rentati pga. det ble jææævli klissete. Puter, dyner og alt ødelagt. Det ser også fettete og ekkelt ut, greit nok at du får håret til å stå der du vil ha det, men det gjør man med renati også og det ser relativt tørt ut. Renati er absolutt verdt pengene. Hudcellene får ikke puste med Dax og du kan ende opp med stort hårtap hvis du bruker det lenge. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 Dummeste jeg har hørt at Renati lukter vondt. Hoho. Jeg brukte Dax før, men gikk over til Rentati pga. det ble jææævli klissete. Puter, dyner og alt ødelagt. Det ser også fettete og ekkelt ut, greit nok at du får håret til å stå der du vil ha det, men det gjør man med renati også og det ser relativt tørt ut. Renati er absolutt verdt pengene. Hudcellene får ikke puste med Dax og du kan ende opp med stort hårtap hvis du bruker det lenge. Word Edland Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 hmm.. mulig de har forandret på den da.. er 7-8 år siden jeg testet den, og da luktet den seriøst ikke bra..litt surt på en måte Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 DAX er en voks som krever jobb for å få ut, det er sant. Men trikset er å ikke overdrive bruken + å vaske det ut daglig. Lenke til kommentar
joakim93 Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg syns den er kongo jeg bruker ganske mye oxo cirka 1/4 - 1/5 av en boks hve rgang :S ra den er billig Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Og hvis du ikke du har et like personlig forhold til håret ditt som Flurry ødelegger ikke alle produkter til under 500 kr håret ditt, men Dax er ganske kjipt og temmelig umulig å få ut. Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg synes også Dax er noe drit, men annen litt billig voks på H&M er greit å vaske ut. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 En nær bekjent brukte Dax i flere år, og sverget på at han fikk det av. Plutselig, en uke, fallt mer og mer hår av hodet hans. 1 mnd. etter var han helt skallet. Han slet veldig mye med dårlig selvtillit osv. etter dette, og han er bare 18 nå. joakim93: Lykke til med håret ditt, du har det i maks 4 år til om du fortsetter med Dax. Sjøl om dette har skjedd med en person må du ikkje gå rundt og garantere at folk mistar håret etter 4 års bruk. Det er ikkje bra for håret, og umulig å få ut, men du kan ikkje garantere at eg vil miste håret om 4 års bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå