meg2ri Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg er på leting etter en grei mikrofon til en tverrfløyte og lurer på om det er noen der ute som vet om noen selger dette sånn noen lunde billig. Har søkt en del på nettet men finner bare fra 5000 kr og oppover. Jeg tenker på typen man fester/klipser direkte på fløyta. Noen som vet? Lenke til kommentar
tyskland Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg er på leting etter en grei mikrofon til en tverrfløyte og lurer på om det er noen der ute som vet om noen selger dette sånn noen lunde billig. Har søkt en del på nettet men finner bare fra 5000 kr og oppover. Jeg tenker på typen man fester/klipser direkte på fløyta. Noen som vet? Her er en mulighet: http://www.thomann.de/de/yamaha_mc7st9_bundle.htm Vet dog ikke hvordan den låter... For å beregne kostnad til Norge, trekk fra tysk moms, 19%, legg til frakt og norsk moms. Tror ikke det er noen ekstra tollgebyrer utover det. Lenke til kommentar
tygger Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Sjekk ut DPA micer. Utrolig bra micer, ikke billigst, men helt kongelyd. Og bittesmå. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå