Olenoe Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Heisann. Har ett litt sært spørrsmål, har prøvd å googla litt men fant dessverre ikke noe svar :/ Spørsmålet er enkelt, men vanskelig å finne svar på... Hvor lang er egentlig nåla til en insulin sprøyte? Takker for alle svar Lenke til kommentar
MrLian Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Nåla på insulinsprøyta mi er på 8 mm! Lenke til kommentar
Reipar Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Heisann. Har ett litt sært spørrsmål, har prøvd å googla litt men fant dessverre ikke noe svar :/ Spørsmålet er enkelt, men vanskelig å finne svar på... Hvor lang er egentlig nåla til en insulin sprøyte? Takker for alle svar Nåla er kort, noe akkurat mål vet jeg ikke men rundt 1 cm. Årsaken er at insulin bare skal sprøytes inn like under huden (subcutant). Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg bruker 6mm lang nål på min insulinsprøyte. 6mm og 8mm er nok det som er mest brukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå