Gå til innhold

Ipod Touch Jailbreak

Anbefalte innlegg

Jeg er Skikkelig usikker om jeg skal jailbreake min Ipod touch 16GB. Hvis noe går galt er det veldig mange penger ut av vinduet. Har noen hørt om noen som har fått ipoden sin ødelagt ved å jailbreake? Å den garantien apple truer med at man mister hva inneholder den egentlig (prøvde å lese meg igjennom men fant ikke så mye spesielt)?

:thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I Juni kommer det ut en oppdatering som gjør at du kan laste ned programmer uten å jailbreake iPoden din. Noen av programmene kommer sikkert til å koste en 10'er eller to, men hva gjør vel det.

Men tror ikke det går ann å ødelegge iPoden helt ved feil jailbreaking (er ikke 100% sikker), går vel altids ann å starte opp i recovery mode og instalere igjen.

Lenke til kommentar

Jepp! Jeg gjorde det på min iPod Touch 16GB med ZiPhone 3.0 to ganger - den første gangen var jeg for ivrig, så jeg glemte at jeg kun hadde firmware 1.1.3... Jeg gjenopprettet iPod-en, så fikk jeg 1.1.4. Jeg jailbreakt den en gang til, smertefritt og enkelt! Null problemer, null stress. Det funket fint begge gangene.

Lenke til kommentar
Jepp! Jeg gjorde det på min iPod Touch 16GB med ZiPhone 3.0 to ganger - den første gangen var jeg for ivrig, så jeg glemte at jeg kun hadde firmware 1.1.3... Jeg gjenopprettet iPod-en, så fikk jeg 1.1.4. Jeg jailbreakt den en gang til, smertefritt og enkelt! Null problemer, null stress. Det funket fint begge gangene.

Jeg hadde selv ingen problemer med å jailbreake iPoden min :) Som sagt er det bare å restore den hvis det skjer noe.

Edland

Lenke til kommentar

Anbefaler Jailbreak sterkt. Funksjonaliteten og bruksområdene til Touchen øker betraktelig. Jeg ser ikke på min Touch som en musikk eller videospiller lenger, den er mye mye mye mye mer!

Jeg har jailbreaket flere ganger, og har mislykkes et par ganger. Ene gangen trodde jeg alt hadde gått til helve**e men jeg force restoret den og alt virket strålende. Så var det bare å prøve på nytt og så virket det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...