Edvardk Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg er Skikkelig usikker om jeg skal jailbreake min Ipod touch 16GB. Hvis noe går galt er det veldig mange penger ut av vinduet. Har noen hørt om noen som har fått ipoden sin ødelagt ved å jailbreake? Å den garantien apple truer med at man mister hva inneholder den egentlig (prøvde å lese meg igjennom men fant ikke så mye spesielt)? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Bitch mode: ON AHEM! Det er allerede en tråd med samme navn! Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 I Juni kommer det ut en oppdatering som gjør at du kan laste ned programmer uten å jailbreake iPoden din. Noen av programmene kommer sikkert til å koste en 10'er eller to, men hva gjør vel det. Men tror ikke det går ann å ødelegge iPoden helt ved feil jailbreaking (er ikke 100% sikker), går vel altids ann å starte opp i recovery mode og instalere igjen. Lenke til kommentar
Edvardk Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Så det anbefales? Lenke til kommentar
Tannkrem1 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jepp! Jeg gjorde det på min iPod Touch 16GB med ZiPhone 3.0 to ganger - den første gangen var jeg for ivrig, så jeg glemte at jeg kun hadde firmware 1.1.3... Jeg gjenopprettet iPod-en, så fikk jeg 1.1.4. Jeg jailbreakt den en gang til, smertefritt og enkelt! Null problemer, null stress. Det funket fint begge gangene. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jepp! Jeg gjorde det på min iPod Touch 16GB med ZiPhone 3.0 to ganger - den første gangen var jeg for ivrig, så jeg glemte at jeg kun hadde firmware 1.1.3... Jeg gjenopprettet iPod-en, så fikk jeg 1.1.4. Jeg jailbreakt den en gang til, smertefritt og enkelt! Null problemer, null stress. Det funket fint begge gangene. Jeg hadde selv ingen problemer med å jailbreake iPoden min Som sagt er det bare å restore den hvis det skjer noe. Edland Lenke til kommentar
chberge Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Anbefaler Jailbreak sterkt. Funksjonaliteten og bruksområdene til Touchen øker betraktelig. Jeg ser ikke på min Touch som en musikk eller videospiller lenger, den er mye mye mye mye mer! Jeg har jailbreaket flere ganger, og har mislykkes et par ganger. Ene gangen trodde jeg alt hadde gått til helve**e men jeg force restoret den og alt virket strålende. Så var det bare å prøve på nytt og så virket det... Lenke til kommentar
Ist3 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 har tenkt å jailbreake min kansje idag, med ZiPhone 3.0 spørsmållet er hva jeg skal gjøre hvis BSD root kommer frem? Lenke til kommentar
chberge Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Det er veldig enkelt... Steng ned Ziphone, hold inne home og låseknappen helt til iTunes forteller at du kan gjenopprette og gjør. Det virket på meg... Lenke til kommentar
Ist3 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 så jeg skal bare nå, uten å være redd, jailbreake med ZiPhone 3.0 ? :!: Lenke til kommentar
chberge Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Ja, det vil jeg påstå. Går det galt gjenoppretter du Lenke til kommentar
Ist3 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Takk for hjelpen, fikk til uten et eneste problem Bare klikte på Jailbreak i Ziphone(3.0), også var alt klart etter 1-2 min Ingen BSD root Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå