hallvis Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Ta en titt på Powderfingers "on my mind" og fotell meg hvordan de har klart effekten hvor de "følger" instrumentene. Eneste logiske jeg kan tenke på er at videoen er skutt på film eller i hd, deretter zoomet inn og rotert i feks after effect. Mao jeg har ikke peiling. På forhånd takk. Fredrik Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Skal ikke si noe om hvordan de har gjort det, men jeg ser for meg en del redigeringsjobb der. Mulig de har gjort som du sier. Skutt opptaket, croppet inn og panorert, zoomet og rotert bildet slik at det passer. Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Eneste logiske jeg har funnet ut. Er også en del motionblur i bevegelsene som sier meg at de har brukt after effekts til jobben og brukt motionblur for å "skjule" hvor crappy det egentlig er... Lenke til kommentar
Kimbara Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg kan nærmest garantere at det er slik de har gjort det. Siden det ikke ser ut til å være tatt i bruk noen spesiallagde stativer/oppheng, er slik umulig å få til uten å gjøre det digitalt. Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Skyte stort bilde og motiontracking, er ikke verre. Ikke så sykt mye arbeid det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå