Dotten Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 16. mai er den store festdagen innen norsk fotball. NFF har allerede prestert å sette opp Brann og VIF mot hverandre, to av lagene som har flest supportere og også som har idiotelementer i sine rekker. Et ekstra "hat" mot hverandre er der også. For å gjøre det hele enda "bedre" har nå NFF, av hensyn til TV2, kommet frem til at kampen skal gå så sent som klokken 20.00. Til stor irritasjon for både VIF og Brann sine supportere, VIF-supportere vurderte attpåtil boikott. For å toppe det hele så har Politiet problemer med å finne politifolk til denne kvelden, som ventes å kunne være en langt større utfordring enn normalt på 16. mai grunnet tidspunkt og lag involvert. Det krisemaksimeres til og med til at kampen kan bli avlyst. Mitt spørsmål oppe i det hele; hva i all verden er det NFF driver med? Det virker jo uforsvarlig nok bare å sette opp de to lagene mot hverandre den 16.mai, med tanke på omstendighetene. Når kampen i tillegg flyttes av rent kommersielle hensyn, så undres jeg på om hensyn til publikum er helt fraværende for de ansvarshavende i NFF? Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Når gjorde NFF noe fornuftig sist? På én måte hadde det jo vært litt morsomt overfor NFF, om kampen faktisk hadde blitt avlyst, men det hadde jo selvfølgelig vært kjipt for publikum da. Men regner vel med at Brann og politiet i Bergen finner ut av dette i god tid før kampen. Selv ønsker jeg å se RBK-LSK på TV2 den kvelden...så de kan gjerne bytte om litt. Pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå