grungewhore Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hva med å ta en episode om kyuss, eventuelt om hele Palm Desert miljøet? Kunne vert interesant å høre et program om det:) Lenke til kommentar
lilduff90 Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Ho-hoi! Hadde ikke ventet så mye tilbakemelding så fort Har begynt å samle inn informasjon og musikk, og kan avsløre at følgende band blir å finne i første sesong: - Pink Floyd (mulig dobbelepisode) - Queen (mulig dobbelepisode) - Rolling Stones (mulig dobbelepisode) - Dire Straits / Mark Knopfler - The Beatles (mulig dobbelepisode) - Jimi Hendrix - AC/DC - Led Zeppelin - The Clash Følgende artister er også lagt på lista, men blir sikkert ikke å se før sesong to: - Chuck Berry - KISS - Sex Pistols - Iron Maiden - Black Sabbath - Nirvana - Eric Clapton - Bon Jovi Episodene ligger an til å bli på rundt 40 minutter hver, av dette ca. 20-25 minutter musikk pr episode. Det er godt mulig at noen av bandene får dobbelepisoder, tenker da på bla. Pink Floyd, som har sinnsykt mye historie, men det samme gjelder for bla. Beatles, Rolling Stones og Queen. Endret 20. april 2008 av lilduff90 Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Det blir jo mest Old School som blir foreslått her. Jeg er enig med dem i alle men kunne ønske og hørt fra Breaking Benjamin og Saliva Lenke til kommentar
kalli Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hvor var Thin Lizzy på den lista? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Ja Thin Lizzy mangler. Skuffende lilduff... veldig skuffende. Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 syntes virkelig Guns N'Roses fortjener en plass jeg da, menmen! Fin liste ellers. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Dumpet over tre morsomme hard rock band her - Trapt - Three Days Grace - Rob Zombie Lenke til kommentar
srbz Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Creedence Clearwater Revival Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Radiohead synes jeg fortjener en plass. Lenke til kommentar
lilduff90 Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Søknad om rettighet til musikken ble avslått, så prosjektet er på "hold" inntil videre. Er i samtaler med en lokalradio om evt. produksjon der. Gir videre tilbakemelding. Lenke til kommentar
Juden Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg ville ha med Queen, men siden Freddie Mercury er død, så er det ikke så gøy lengre. Ellers ville jeg ha med RHCP siden det er de jeg hører mest på. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Motley Crüe MÅ med. Også kansje misfits^-^ Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jefferson Airplane var hoveddrivkraften til rock på '60-tallet i San Fransisco. Det var de som startet hele psychedelic rock-movementen. Jeg synes de fortjener en plass. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Nåja. Jeg vil vel mene at Love var de som formet den endelige sekstitallspsykedeliaen. Enda tidligere hadde man jo The Byrds, 13th Floor Elevators og masse andre obskure, sære greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå