Gå til innhold

Rockekroken! - Hvilken artist vil DU ha med?

lilduff90

Anbefalte innlegg

Den 1. juni har "Rockekroken" premiere som freecast på ITavisen.

Freecasten spiller rock, og hver episode handler om en artist/band.

Det jeg nå vil vite er hvilke artister DU kunne tenkt deg å hatt med i serien?

I første omgang skal jeg lage 13 episoder (en sesong), men om det er god tilbakemelding vil jeg lage ytterligere en sesong til høsten/vinteren.

Les mer her:

www.itavisen.no/freecast/688/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes nå at ihvertfall ETT punkband bør være med, om ikke flere. Og da vil jeg tenke meg at The Clash hadde vært suverent, makan til band skal du lete lenge etter (eller ikke så lenge, men anyway). Om dere ikke gidder å ta noen av dem, så ta for all del et annet punk-band, mest trolig da Sex Pistols eller The Ramones, det var vel de som gjorde mest inntrykk.

Jeg synes også dere bør få med et band fra de siste årene som spiller rock, litt sån for å få det tidsmessig korrekt. Her er ikke jeg en ekspert, så da lar jeg anbefalinger her være åpne for alle andre

Lenke til kommentar

Guns N' Roses, Motley Crüe, AC/DC, Velvet Revolver, Pink Floyd, Queen, Rolling Stones, Scorpions, Metallica, Aerosmith, Eagles, Dire Straits, Gilby Clarke, Spinal Tap, Winger, Brides of Destruction, Fozzy, TNT, Soundgarden, Van Halen, Thin Lizzy, KISS, L.A. Guns, Iron Maiden, Sex Pistols, The Offspring, Hollywood Roses, Stone Temple Pilots, Warrent, Cinderella, Black Debbath, DIO, Bon Jovi, Jimi Hendrix, Kamelot, Queensrÿche, Skid Row, Tenacious D, ZZ Top, Faster Pussycat, Slash's Snakepit, New York Dolls, Monster Magnet, Crashdïet, Coheed and Cambria, Neil Young, Kamelot,Pretty Boy Floyd, Pantera

Syntes jeg skal være med. Må kanskje lage noen fler episoder da..

Lenke til kommentar

The Sonics må jo med.

Så kan jo noe musikk nærmere vår tid også spilles. The Black Keys passer jo utmerket da de gir/har gitt ut et nytt album i år.

Aldri glem King Crimson!

Gary Moore, eller I HVERT FALL Thin Lizzy er et must.

Iron Butterfly, The Velvet Underground, 13th Floor Elevators og Love fra sekstitallet, f.eks.

Rainbow hadde også vært kult å få med. T. Rex også!

Television må også bli med.

Det ble mye avsnitt og styr.

Lenke til kommentar
The Sonics må jo med.

Så kan jo noe musikk nærmere vår tid også spilles. The Black Keys passer jo utmerket da de gir/har gitt ut et nytt album i år.

Aldri glem King Crimson!

Gary Moore, eller I HVERT FALL Thin Lizzy er et must.

Iron Butterfly, The Velvet Underground, 13th Floor Elevators og Love fra sekstitallet, f.eks.

Rainbow hadde også vært kult å få med. T. Rex også!

Television må også bli med.

Det ble mye avsnitt og styr.

Thin Lizzy må SELVFØLGELIG med ja ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...