lilduff90 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Den 1. juni har "Rockekroken" premiere som freecast på ITavisen. Freecasten spiller rock, og hver episode handler om en artist/band. Det jeg nå vil vite er hvilke artister DU kunne tenkt deg å hatt med i serien? I første omgang skal jeg lage 13 episoder (en sesong), men om det er god tilbakemelding vil jeg lage ytterligere en sesong til høsten/vinteren. Les mer her: www.itavisen.no/freecast/688/ Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Rolling Stones Pink Floyd The Doors Led Zeppelin Bob Dylan Klassikerene så klart! Også selvfølgelig Beatles som er nevnt Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Synes nå at ihvertfall ETT punkband bør være med, om ikke flere. Og da vil jeg tenke meg at The Clash hadde vært suverent, makan til band skal du lete lenge etter (eller ikke så lenge, men anyway). Om dere ikke gidder å ta noen av dem, så ta for all del et annet punk-band, mest trolig da Sex Pistols eller The Ramones, det var vel de som gjorde mest inntrykk. Jeg synes også dere bør få med et band fra de siste årene som spiller rock, litt sån for å få det tidsmessig korrekt. Her er ikke jeg en ekspert, så da lar jeg anbefalinger her være åpne for alle andre Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 The Beatles, Sex Pistols, Lynyrd Skynyrd, Bob Dylan, Jimi Hendrix, Deep Purple, Chuck Berry og sikkert mange fler som jeg har glemt nå. Lenke til kommentar
vidarho Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Guns N' Roses, Motley Crüe, AC/DC, Velvet Revolver, Pink Floyd, Queen, Rolling Stones, Scorpions, Metallica, Aerosmith, Eagles, Dire Straits, Gilby Clarke, Spinal Tap, Winger, Brides of Destruction, Fozzy, TNT, Soundgarden, Van Halen, Thin Lizzy, KISS, L.A. Guns, Iron Maiden, Sex Pistols, The Offspring, Hollywood Roses, Stone Temple Pilots, Warrent, Cinderella, Black Debbath, DIO, Bon Jovi, Jimi Hendrix, Kamelot, Queensrÿche, Skid Row, Tenacious D, ZZ Top, Faster Pussycat, Slash's Snakepit, New York Dolls, Monster Magnet, Crashdïet, Coheed and Cambria, Neil Young, Kamelot,Pretty Boy Floyd, Pantera Syntes jeg skal være med. Må kanskje lage noen fler episoder da.. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Kiss, Bruce Springsteen, Dire straits, The Kinks, Rod Stewart, The Doors, Fleetwood mac, Cream, Eric Clapton, Bon Jovi, Twisted sister Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Jøss, visste ikke at det var så "mange" som likte the Doors her Går selv for the Doors, i tillegg til Pink Floyd og Beatles Endret 18. april 2008 av Garanti Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Pink Floyd Led Zeppelin Dire Straits / Mark Knopfler Eric Clapton Supertramp Edit: Queen, hvordan kan jeg glemme Queen? Endret 18. april 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jøss, visste ikke at det var så "mange" som likte the Doors her Går selv for the Doors, i tillegg til Pink Floyd og Beatles Jeg elsker The Doors, men valgte å bare nevne ên, så da ble det Beatles. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jimi Hendrix, Red Hot Chili Peppers, Pearl Jam, Black Sabbath, Ramones, Chuck Berry, Elvis Presley Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 The Sonics må jo med. Så kan jo noe musikk nærmere vår tid også spilles. The Black Keys passer jo utmerket da de gir/har gitt ut et nytt album i år. Aldri glem King Crimson! Gary Moore, eller I HVERT FALL Thin Lizzy er et must. Iron Butterfly, The Velvet Underground, 13th Floor Elevators og Love fra sekstitallet, f.eks. Rainbow hadde også vært kult å få med. T. Rex også! Television må også bli med. Det ble mye avsnitt og styr. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Kjedelig om det bare kommer gamle og "klassiske" band med, som alle har hørt. -.- Du kan jo prøve å få med litt nyere band? Ikke at jeg har noen idéer, men. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 The Sonics må jo med. Så kan jo noe musikk nærmere vår tid også spilles. The Black Keys passer jo utmerket da de gir/har gitt ut et nytt album i år. Aldri glem King Crimson! Gary Moore, eller I HVERT FALL Thin Lizzy er et must. Iron Butterfly, The Velvet Underground, 13th Floor Elevators og Love fra sekstitallet, f.eks. Rainbow hadde også vært kult å få med. T. Rex også! Television må også bli med. Det ble mye avsnitt og styr. Thin Lizzy må SELVFØLGELIG med ja Lenke til kommentar
someOen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Enig med The Beatles, Pink Floyd osv, men hvis jeg skal anbefale et litt nyere band, sier jeg Porcupine Tree. De er ikke de mest kjente, men heller ikke alt for obskure. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå